Ju punoni shumë për t’i shkruar email-in e përsosur një klienti të mundshëm. Ju shtypni butonin e dërgimit plot shpresë se do të merrni një përgjigje pozitive. Pastaj, pritja fillon. Një ditë kalon. Pastaj një tjetër. Pastaj një tjetër. Është zhgënjyese kur marrësit tanë nuk u përgjigjen emaileve tona. Së pari, lajmi i keq: Nëse marrësit tuaj nuk duan të përgjigjen, ata nuk do ta bëjnë. Ata ndoshta do të injorojnë emailin tuaj nëse nuk janë të interesuar për ofertën tuaj. Ne nuk mund të kontrollojmë sjelljen e njerëzve të tjerë. Megjithatë, ju mund të merrni një përgjigje nëse keni besueshmëri të fortë dhe një linjë subjekti bindëse. Nëse linja e temës dhe përmbajtja juaj rezonojnë me emocionet e një marrësi, ju mund të kapërceni edhe rezistencën ndaj argëtimit të një mesazhi nga një dërgues i panjohur. Pra, ka shpresë.
Nëse dëshironi që marrësi juaj t’i përgjigjet emailit tuaj, duhet të ndodhin tre gjëra. Personi duhet:
Hapi emailin tuaj
Ta lexojë
Përgjigjet atij
Bindni marrësin tuaj të hapë emailin
Dy faktorë ndikojnë në mundësinë e marrësit tuaj për të hapur emailin tuaj: besueshmëria juaj si dërgues dhe efektiviteti i linjës suaj të temës. Ju ndoshta njihni njerëz, emailet e të cilëve do t’i hapni pa marrë parasysh sa i zënë jeni. Shefi juaj, klientët tuaj kryesorë, ndoshta disa raporte të drejtpërdrejta – këta njerëz janë shumë të rëndësishëm për t’u injoruar. Por, çka nëse nuk bini në grupin e famshëm, emailet e të cilit hapen automatikisht? Këtu hyn në lojë besueshmëria juaj. I keni dërguar më parë mesazhe të dobishme këtij personi? Ajo do të kujtohet. A keni një reputacion të mirë? Ajo do ta dijë. Kur ndërtoni markën tuaj personale duke dërguar vazhdimisht emaile të vlefshme, marrësi juaj ka më shumë gjasa të hapë mesazhin tuaj të ardhshëm.
Linja e subjektit shpesh përcakton nëse një person do të hapë emailin tuaj. Një linjë efektive e subjektit është:
- E shkurtër
- E targetuar
- Përmban një thirrje për veprim
Linja juaj e subjektit duhet të jetë e shkurtër, e përbërë nga pesë deri në tetë fjalë. Ai duhet të tregojë një përfitim bindës për marrësin dhe të krijojë një ndjenjë urgjence duke përfshirë një thirrje për veprim.
Tërhiqni marrësin tuaj që të lexojë emailin tuaj
Marrësi juaj është i zënë. Në mesin e qindra email-eve që i vijnë, ai duhet të zgjedhë se cilat të lexojë. Pse duhet të lexojë ajo tuajën? Për t’i bërë emailet tuaja të lexueshme, bëni tre gjëra:
- Shkoni tek pika kyçe
- Përdorni gjuhë të thjeshtë.
- Mbani tonin e duhur.
Lexo edhe:Dita e Grave në Shkencë. Kush është shqiptarja pjesë e shkencës në SHBA që po kontribuon në shpëtimin të jetëve të njerëzve?
Bëjani jetën marrësit tuaj të lehtë dhe ai është i prirur t’ju kushtojë vëmendjen e duhur. Vendosni pikën ose kërkesën tuaj kryesore brenda 40 fjalëve të para të emailit tuaj. Përdorni gjuhë të thjeshtë. Shmangni zhargonin dhe identifikoni akronimet herën e parë që i përdorni. Përveç kësaj, sigurohuni që toni juaj të jetë miqësor, i respektueshëm dhe profesional. Imagjinoni që po bisedoni me një mik — kjo do t’ju ndihmojë. Në të njëjtën kohë, mos jini shumë të rastësishëm. Minimizo zhargonin dhe largohu nga emojit (derisa personi tjetër t’i përdorë ato).
Nxit një përgjigje
Ja çfarë duhet të bëni:
Kërkoni një përgjigje në rreshtin tuaj të subjektit. Jam habitur me fuqinë e të shkruarit thjesht “Ju lutemi përgjigjuni” në rreshtat e mi të subjektit.
Ofroni një thirrje të qartë për veprim. Mund të jetë e qartë për ju që nëse dërgoni një kontratë, marrësi duhet ta nënshkruajë dhe ta kthejë atë, por në dërrmimin e trafikut të postës elektronike, marrësi juaj mund të mos i lidhë pikat dhe të mos mbajë mend se çfarë duhet të bëjë. Thuaji asaj. Vendosni një afat në rreshtin e temës. Afatet ndihmojnë në zhvendosjen e mesazhit tuaj në krye të grumbullit duke krijuar një ndjenjë urgjence. Ju rritni shanset për të marrë një përgjigje duke ofruar një kornizë kohore dhe një arsye për t’u përgjigjur.
Si përmbledhje, për të bindur marrësit tuaj për t’iu përgjigjur emaileve tuaja kërkon që ata t’i hapin dhe lexojnë ato dhe të zgjedhin të përgjigjen. Jepni përfitim të vërtetë marrësit dhe shkruani linja subjektive bindëse dhe shikoni përgjigjet që vijnë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.