Ja se si Metaverse i fitoi Krishtlindjet këtë vit!   - Business Magazine Albania

Ja se si Metaverse i fitoi Krishtlindjet këtë vit!  

Metaverse

Meta, kompania mëmë e Facebook, kishte aplikacionin më të njohur në App Store të Apple ditën e Krishtlindjes. Oculus, aplikacioni të cilin njerëzit e shkarkojnë për të menaxhuar kufjet Oculus të realitetit virtual në Metaverse. Renditja e aplikacionit në vendin e parë është një tregues se kufjet VR të Meta ishin një nga dhuratat më popullore gjatë festave.

Renditja e aplkacioneve të App Store nuk është perfekte, por ato janë një tregues se sa popullor është një aplikacion i caktuar në një kohë të caktuar. Është gjithashtu një vështrim i mirë në tendencat teknologjike çdo Krishtlindje, pasi njerëzit aktivizojnë të gjitha pajisjet e tyre të reja.

Në rastin e Metës, kjo është hera e parë që aplikacioni i saj Oculus ka kryesuar App Store gjatë Krishtlindjes. CEO Mark Zuckerberg njoftoi këtë vit se kompania do të investojë të paktën 10 miliardë dollarë për të ndërtuar metaverse, një botë virtuale që ai beson se do të bëhet standardi për rrjetet sociale, lojërat dhe madje edhe punën në të ardhmen. Zuckerberg beson aq shumë në konceptin e metaverse, saqë e ndryshoi emrin e Facebook-ut në Meta këtë vjeshtë.

Lexo: “Luftë” mes gjigantëve të teknologjisë. Apple jep bonuse masive për talentet që të mos ikin tek Facebook

Kufjet VR nga Meta nuk janë aq të fuqishme ose aq të afta sa të mundësojnë vizionin përfundimtar të Zuckerberg për metaverse. Por ata mund t’ju japin një parashikim të asaj që është e mundur. Për më tepër, Meta tani ka shumë më shumë klientë, duke i dhënë asaj një shans për të mbledhur më shumë të dhëna se si njerëzit përdorin realitetin virtual dhe i përshtatin përvojat me ato shije. Nëse teza e Zuckerberg për metaverse është e saktë, atëherë prodhimi i ri i përdoruesve të VR-së për këtë vit do të ndihmojë në informimin e Metës dhe kompanive të tjera që punojnë në teknologji të ngjashme, për të vendosur se çfarë lloj përvojash do të bëjnë më pas.

cnbc 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0