Ja se si Metaverse i fitoi Krishtlindjet këtë vit!   - Business Magazine Albania

Ja se si Metaverse i fitoi Krishtlindjet këtë vit!  

Metaverse

Meta, kompania mëmë e Facebook, kishte aplikacionin më të njohur në App Store të Apple ditën e Krishtlindjes. Oculus, aplikacioni të cilin njerëzit e shkarkojnë për të menaxhuar kufjet Oculus të realitetit virtual në Metaverse. Renditja e aplikacionit në vendin e parë është një tregues se kufjet VR të Meta ishin një nga dhuratat më popullore gjatë festave.

Renditja e aplkacioneve të App Store nuk është perfekte, por ato janë një tregues se sa popullor është një aplikacion i caktuar në një kohë të caktuar. Është gjithashtu një vështrim i mirë në tendencat teknologjike çdo Krishtlindje, pasi njerëzit aktivizojnë të gjitha pajisjet e tyre të reja.

Në rastin e Metës, kjo është hera e parë që aplikacioni i saj Oculus ka kryesuar App Store gjatë Krishtlindjes. CEO Mark Zuckerberg njoftoi këtë vit se kompania do të investojë të paktën 10 miliardë dollarë për të ndërtuar metaverse, një botë virtuale që ai beson se do të bëhet standardi për rrjetet sociale, lojërat dhe madje edhe punën në të ardhmen. Zuckerberg beson aq shumë në konceptin e metaverse, saqë e ndryshoi emrin e Facebook-ut në Meta këtë vjeshtë.

Lexo: “Luftë” mes gjigantëve të teknologjisë. Apple jep bonuse masive për talentet që të mos ikin tek Facebook

Kufjet VR nga Meta nuk janë aq të fuqishme ose aq të afta sa të mundësojnë vizionin përfundimtar të Zuckerberg për metaverse. Por ata mund t’ju japin një parashikim të asaj që është e mundur. Për më tepër, Meta tani ka shumë më shumë klientë, duke i dhënë asaj një shans për të mbledhur më shumë të dhëna se si njerëzit përdorin realitetin virtual dhe i përshtatin përvojat me ato shije. Nëse teza e Zuckerberg për metaverse është e saktë, atëherë prodhimi i ri i përdoruesve të VR-së për këtë vit do të ndihmojë në informimin e Metës dhe kompanive të tjera që punojnë në teknologji të ngjashme, për të vendosur se çfarë lloj përvojash do të bëjnë më pas.

cnbc 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0