Ja se si Gemini i Google mund të ndihmojë bizneset në krijimin e reklamave më efektive - Business Magazine Albania

Ja se si Gemini i Google mund të ndihmojë bizneset në krijimin e reklamave më efektive

Ja se si Gemini i Google mund të ndihmojë bizneset në krijimin e reklamave më të mira
~3 minuta lexim

Blerja e reklamave në rezultatet e kërkimit të Google mund të jetë një mënyrë e rëndësishme që biznesi juaj të vihet re, nëse jo një mënyrë e nevojshme për t’u shfaqur në internet për klientët që kërkojnë në mënyrë aktive kompaninë tuaj dhe Google thotë se thjesht e ka bërë procesin më efektiv dhe të lehtë.

Gjigandi i kërkimit së fundmi ka krijuar  një chatbot të mundësuar nga modeli i tij i inteligjencës artificiale, Gemini, i cili funksionon në të folur, tekst, video, imazhe dhe kode, në sistemin e tij për krijimin e reklamave të kërkimit. Kur Gemini u prezantua dhjetorin e kaluar, CEO i Alphabet dhe Google, Sundar Pichai e quajti atë “modeli ynë më i aftë dhe i përgjithshëm deri më tani”.

Lexo edhe:Nëse doni të arrini qëllimet tuaja, ndaloni së fiksuari mbi to. Ja pse

Google, i cili përbën rreth 90 për qind të trafikut të kërkimit në SHBA, sipas Similarweb, filloi pilotimin e veçorive për të ndihmuar bizneset të gjenerojnë automatikisht reklama vitin e kaluar. Tani, ai sistem është i disponueshëm për të gjithë përdoruesit në SHBA dhe MB dhe është përmirësuar për të funksionuar në Gemini. Një kompani mund të futë URL-në e saj dhe sistemi i reklamave të Google do të sugjerojë imazhe, tituj, lidhje dhe fjalë kyçe përkatëse. Një chatbot i ngjashëm me ChatGPT ose Google’s Bard i lejon përdoruesit të flasin gjatë procesit të krijimit të reklamave, të bëjë pyetje ose të kërkojë një ribërje nëse nuk i pëlqen rezultati fillestar. Sistemi mund të gjenerojë gjithashtu imazhe unike bazuar në logot dhe imazhet ekzistuese të një kompanie.

Pronarët e bizneseve të vogla që kishin qasje të hershme për të testuar sistemin bisedor ishin 42% më të prirur për të krijuar fushata të vlerësuara si të kenë Ad Strength “të mirë” ose “të shkëlqyer”, metrikë e Google për të përcaktuar se sa efektive është reklama në gjenerimin e klikimeve dhe shitjeve, sipas kompanisë.

“AI gjeneruese mund të fuqizojë reklamuesit dhe përdoruesit nga modernizimi i krijimit të fushatës në rritjen e efektshmërisë së reklamave,” tha të martën në një blog Shashi Thakur, nënpresident dhe administrator i përgjithshëm i Google Ads.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Rritja profesionale vjen nga sfidat që pranon, jo nga ato që shmangesh.”
— Sheryl Sandberg
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0