Ja përse sistemi Autopilot i Tesla është në versionin e tij Beta

Ja përse sistemi Autopilot i Tesla është në versionin e tij Beta


Për herë të parë, Tesla prezantoi sistemin e saj Autopilot në vitin 2018. Ndonëse përpjekjet e para datojnë vite më parë, Tesla mundi ta masivizojë këtë sistem.

Por, gjatë gjithë kohës sistemi Autopilot është shoqëruar nga replika, revolta, por edhe komplimenta. Akoma, është pak e vështrië që ta besojmë se jemi pak të rëndësishëm.

Debate ka patur edhe për faktin se ky sistem mund të krijojë papunësi … si shumë sisteme të tjera, të cilët përdorin inteligjencën artificiale. Kjo sepse mbase nevoja për shoferë do të shkojë drejt 0. Dhe shumë prej tyre, do të ngelin pa punë. Më të rrezikuarit janë shoferët e kamionit dhe taksistët, të cilët në një formë e kalojnë jetën në mjetet e tyre. E gjithë kjo duket tepër futuristike, por, nuk është edhe shumë vite larg. Gjithsesi, prezenca e një qënieje humane është e detyrueshme dhe e tillë do të jetë edhe për disa vite në vazhdim. Kjo, derisa teknologjia dhe robotët të mund t’i bëjnë vetë këto punë.

Vitet e fundit, shumë përmirësime të makinave, janë bërë vetëm me update. Njësoj, si update që i bëjmë celularit. E njëjta metodë, përdoret për të përditësuar sistemin Autopilot. Ky i fundit, edhe ndodhet në versionin Beta. I tillë, sepse ai nuk është ende gati të përballet me të gjitha situatat e mundshme.

Gazetarët e Edmunds, në një video të shkurtër, flasim pak më shumë për këtë.

https://www.youtube.com/watch?v=SWbM2XG9fUg

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0