Ja e ardhmja e gjumit

Ja e ardhmja e gjumit


Së shpejti, eksperienca e së fjeturit mund të ndryshojë krejtësisht. Ajo mund të mos jetë më me një krevat, por një sferë. Një sferë-smart. Smart-sferë?

Imagjino një sferë që automatikisht kontrollon temperaturën, zërin, dhe dritën, në mënyrë që ti të bësh një gjumë sa më të qetë dhe të relaksuar.

Njerëzit kalojnë një të tretën e jetës së tyre duke fjetur, por disa hulumtues të gjumit mendojnë se ‘smart-sfera’ si ajo që përmëndëm më lart do t’a ulin numrin e orëve që ne flemë.

Këta hulumtues mendojnë se teknologjia do të evulojë aq shumë, sa njerëzit do të marrin ‘dremka-fuqizuese’, ose ‘power-naps’ në anglisht. Sipas tyre, çelësi i gjumit është tek fjetja sa më e mirë dhe më e rëndë, në kohën më të shkurtër.

Dave Samson, një hulumtues tek Duke University beson se kyçi i gjumit është ambienti ku ju flini, raporton TechSot.Al. Nëse ju përmirësoni ambientin ku flini, atëherë nuk do të keni nevojë për orë të gjata gjumi, gjë që bie në kundërshtim me atë që mendoheshe deri më sot, se një i rritur duhet të flejë 7-8 orë në ditë.

Për të mbështetur zbulimet e tij, Samson ka marrë si shëmbull majmunin. Sipas zbulimeve, njeriut i nevojitet rreth gjysma e gjumit që bën majmuni dhe shimpazeja. Samson thotë se majmunët flenë 14-17 orë në ditë, ndërsa shimpazetë 11.5 orë në ditë.

Kjo, sipas Samson, pasi njeriu ndaloi së fjeturi në pemë, dhe filloi të flinte afër zjarrit, dhe më vonë në krevat. Kështu që gjumi u bë më i rehatshëm, dhe gjithashtu iku frika nga grabitqarët. Tashmë ne flemë në gjumë më të thellë, dhe sipas TechSot.Al, teknologjia do të ndihmojë në evulimin e gjumit.

TechSot.Al raporton se deri në 2055-n, shumica e njerëzve do të flenë vetëm 5 orë gjumë në ditë. Ky ndryshim ka filluar ndjeshëm tashmë, dhe mund të shihet në shumicën e Amerikanëve, të cilët flenë një orë më pak, krahasuar me 40 vjet më përpara.

Por kjo është e frikshme, dhe për këtë ka folur dr. Raj Dasgupta, një ekspert nga Instituti i Etikës dhe Teknologjive të Reja. “Çdo doktor apo hulumtues që di çka flet do t’a konfirmojë që në të ardhmen do të flemë më pak,” ka thënë Dasgupta. “Orët e gjumit kanë qënë gjithmonë në ulje. Në të 70-tat gjumi zgjaste 7-8 orë, sot 6-7. Me pak matematikë zbulohet se në 40-50 vjet do të jetë 5-6 orë.”

“Dhe kjo më frikëson.” ka shtuar ai.

Ky ndryshim biologjik në ciklin e gjumit ka sigurisht ndikime negative. Dhe sipas Raj Dasgupta, këtë e sygjerojnë disa thënie rreth gjumit, të tipit: “Do flesh kur të vdesësh” dhe “Zogu i parë merr krimbin” (thënie angleze ‘the early bird catches the worm’). “Njerëzit po promovojnë idenë që të flemë sa më pak. Është për të ardhur keq. Sidomos kur gjumi ka të bëjë me humor dhe jetë më të mirë.’ ka përfunduar Dr. Dasgupta./TechSot.Al/

Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0