Ja disa këshilla si ta kuptoni nëse dikush po ju gënjen


Nuk është e thjeshtë të dalloni një gënjeshtar, megjithatë duhet të vini re disa gjëra, pasi trupi i dikujt që gënjen, reagon duke u vendosur në një gjendje aspak natyrale.

Toni i zërit

Një njeri që gënjen, zakonisht e ngre tonin e zërit më shumë se normalisht ose ngatërron fjalët, transmeton class.

Qëndrimi

Kur dikush gënjen merr një qëndrim të ngurtë. Po ashtu, duart e kryqëzuara tregojnë se personi është në siklet.

E ngjashme: 10 Gënjeshtra që ne gjithmojnë i besojmë

Prekja e buzëve

Nëse dikush prek vazhdimisht buzët ose mbulon gojën kur flet mund të jetë duke gënjyer.

Prekja e hundës

Prekja e pandërgjegjshme e hundës tregon se dikush mund të mos jetë duke thënë të vërtetën.

Kujdes sytë

Nëse shikimi i dikujt nuk është i fiksuar në një vend, por sytë rrotullohen sa lart djathtas, ai mund të jetë duke ju gënjyer. Ndërsa shikimi sa lart majtas zakonisht ndodh kur dikush mundohet të kujtojë diçka.

Bebja e syrit zgjerohet

Nëse bebja e syrit të personit që keni përballë zgjerohet, duhet të dini që ka vetëm dy mundësi:

1.Personi është duke gënjyer.

2.Personi është duke parë dikë që i pëlqen.

Jep shumë ose pak detaje

Kur dikush gënjen ose jep më shumë detaje nga sa i kërkohen, ose jep shumë pak.

Forensic

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale