Ish-zv.presidentja e Google tregon tiparin “kyç” që ka kërkuar te të punësuarit për 10 vite - Business Magazine Albania

Ish-zv.presidentja e Google tregon tiparin “kyç” që ka kërkuar te të punësuarit për 10 vite

Claire Hughes Johnson është një konsulente në Stripe, autore e Scaling People dhe pedagoge në Shkollën e Biznesit të Harvardit. Më parë, ajo ishte Drejtoreshë Operative e “Stripe” dhe punoi 10 vjet në Google, si zëvendëspresidente. Sot ajo është kryetare e bordit të Milton Academy.

“Gjatë mandatit tim 10-vjeçar në Google si zëvendëspresidente, ka pasur javë ku kam kaluar deri në 40 orë duke intervistuar njerëz për punë. Pra, për ta bërë procesin më të lehtë, unë kërkoja një aftësi specifike karakteristikë e punonjësve të ardhshëm: vetëdijen”, tregon ajo.

Në të vërtetë, përvoja dhe studimet janë shumë të rëndësishme sipas saj, por kjo është një pjesë në të cilën mund të përmirësohesh gjithmonë. Megjithatë, kur dikush është shumë i vetëdijshëm, për aspektet pozitive dhe negative të karakterit të tij, ata janë më të motivuar për të mësuar sepse janë të sinqertë për dobësitë e tyre.

Lexo edhe: Këshilla për introvertët. Ja çfarë të bëni në një intervistë pune.

Megjithatë, sipas hulumtimeve të fundit, 95% e njerëzve besojnë se kanë vetëdije, vetëm 10% deri në 15% e bëjnë në të vërtetë. “Kur një kandidat përdor shumë fjalën “unë”, ky është një flamur i kuq për mua,” tha Johnson për CNBC.

Të kuptuarit e asaj që është e rëndësishme për ju, çfarë ju jep energji dhe çfarë ju lodh, do t’ju ndihmojë të mësoni se si punoni. Me këto ide, ju do të jeni në gjendje të artikuloni vlerat tuaja dhe të kuptoni kur ato bien ndesh me njëra-tjetrën ose me vlerat e një punonjësi tjetër.

“Në një mjedis interviste, ju duhet të jeni në gjendje të flisni me besim për pikat tuaja të forta dhe të dobëta. Për të pasur një ndjenjë më të fortë të vetëdijes, bëjini vetes dy pyetje: Çfarë mund të bëj vërtet mirë? Cilat janë pikat e mia të forta dhe cilat aspekte të karakterit tim duhet të përmirësoj”, shpjegon Johnson./ CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0