Irani teston me sukses gjeneratën e re të raketave

Irani teston me sukses gjeneratën e re të raketave

gjeneratën e raketave

Forcat detare të ushtrisë së Iranit kanë testuar me sukses gjeneratën e re të raketave Cruise në zonën e Detit të Omanit dhe në pjesën veriore të Oqeanit Indian.

Raporti nga agjensia zyrtare e lajmeve IRNA thoshte se raketat shkatërruan objektet në një distancë prej 280 kilometrash (170 milje). Gjatë kësaj manovre janë testuar raketat bregdet-det dhe det-det me rreze veprimi të shkurta dhe të gjata.

Këto raketa janë hedhur njëkohësisht nga bregdeti dhe nga lundruesët e forcave detare të ushtrisë së Iranit dhe kanë goditur me sukses objektivat e caktuara.

Pamjet e stërvitjes, të publikuara nga media shtetërore, tregojnë se raketat godasin me përpikmëri objektivin. Raketat e testuara gjatë kësaj manovre janë projektuar dhe prodhuar nga ekspertët e Ministrisë së Mbrojtjes së Iranit.
Admiral Habibullah Sajari, shefi për koordinimin e ushtrisë së Iranit, testimin e gjeneratës së re të raketave Cruise e vlerësoi hap shumë të rëndësishëm në ngritjen e kapaciteteve mbrojtëse të Iranit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0