Instat: tregtia online, as nga 6% e kompanive

tregtia online

Përdorimi i teknologjisë ishte sfida dhe mundësia më e madhe e këtyre muajve. Megjithë angazhimin e kompanive shqiptare, të dhënat zyrtare të mëparshme, tregojnë se tregu ishte larg përgatitjes dhe niveli i përdorimit të teknologjisë ishte i ulët.

Raporti i Institutit Shqiptar të Statistikave, tregon se vitin e kaluar vetëm 5.8% e bizneseve shqiptare shisnin nëpërmjet internetit. Pothuajse në të njëjtin nivel të një viti më parë.

Peshën më të madhe të tregtisë online e zënë ndërmarrjet, që ushtrojnë aktivitet në fushën e informacionit dhe komunikimit me 28.5 %, pasuar nga hotelet dhe restorantet me 12.8% dhe shërbimet administrative dhe mbështetëse me 9.7%.

Pavarësisht ritmit rritës ndër vite, tregtia online në Shqipëri është ende e dobët dhe gati në faza embrionale. Kjo pasi edhe në rastin kur porosia merret online, pagesa bëhet cash në momentin e dorëzimit, duke mos e mbyllur ciklin e plotë të tregtisë online.

Lexo: Gerti Boshnjaku: Ja si platforma që po lancojmë do të ndihmojë biznesin në kohë krize, por edhe më pas

Niveli i ulët i tregtisë online, sipas ekspertëve lidhet me informalitetin të lartë, dominimit të transaksioneve cash dhe një përdorim ende të ulët të instrumenteve elektronike të pagesave.

Sipas raportit, shfrytëzimi i mundësive të teknologjisë së informacionit dhe komunikimit nga biznesi shqiptar mbetet i kufizuar. Rreth 97% e ndërmarrjeve, që kanë kompjuter dhe njëkohësisht lidhje interneti, por, më pak se gjysma e bizneseve të anketuara, rreth 44.5%, kanë një faqe të tyre në internet. Për më tepër, ky tregues paraqitet në rënie për të katërtin vit radhazi.

Sipas të dhënave zyrtare, përdorimi i internetit është rritur ndjeshëm. Aktualisht mbi 73% e popullsisë ka akses në internet. Por, faqet e internetit nuk shihen ende si “dyqani” i tyre në marrëdhënie me klientin.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale