Instat: tregtia online, as nga 6% e kompanive - Business Magazine Albania

Instat: tregtia online, as nga 6% e kompanive

tregtia online

Përdorimi i teknologjisë ishte sfida dhe mundësia më e madhe e këtyre muajve. Megjithë angazhimin e kompanive shqiptare, të dhënat zyrtare të mëparshme, tregojnë se tregu ishte larg përgatitjes dhe niveli i përdorimit të teknologjisë ishte i ulët.

Raporti i Institutit Shqiptar të Statistikave, tregon se vitin e kaluar vetëm 5.8% e bizneseve shqiptare shisnin nëpërmjet internetit. Pothuajse në të njëjtin nivel të një viti më parë.

Peshën më të madhe të tregtisë online e zënë ndërmarrjet, që ushtrojnë aktivitet në fushën e informacionit dhe komunikimit me 28.5 %, pasuar nga hotelet dhe restorantet me 12.8% dhe shërbimet administrative dhe mbështetëse me 9.7%.

Pavarësisht ritmit rritës ndër vite, tregtia online në Shqipëri është ende e dobët dhe gati në faza embrionale. Kjo pasi edhe në rastin kur porosia merret online, pagesa bëhet cash në momentin e dorëzimit, duke mos e mbyllur ciklin e plotë të tregtisë online.

Lexo: Gerti Boshnjaku: Ja si platforma që po lancojmë do të ndihmojë biznesin në kohë krize, por edhe më pas

Niveli i ulët i tregtisë online, sipas ekspertëve lidhet me informalitetin të lartë, dominimit të transaksioneve cash dhe një përdorim ende të ulët të instrumenteve elektronike të pagesave.

Sipas raportit, shfrytëzimi i mundësive të teknologjisë së informacionit dhe komunikimit nga biznesi shqiptar mbetet i kufizuar. Rreth 97% e ndërmarrjeve, që kanë kompjuter dhe njëkohësisht lidhje interneti, por, më pak se gjysma e bizneseve të anketuara, rreth 44.5%, kanë një faqe të tyre në internet. Për më tepër, ky tregues paraqitet në rënie për të katërtin vit radhazi.

Sipas të dhënave zyrtare, përdorimi i internetit është rritur ndjeshëm. Aktualisht mbi 73% e popullsisë ka akses në internet. Por, faqet e internetit nuk shihen ende si “dyqani” i tyre në marrëdhënie me klientin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0