Një natë, rreth orës 22:00, Sukhmani Kaur, një studente në Universitetin e Pensilvanisë, pa kur shoqet e saj u njoftuan të tërhiqnin vëmendjen në telefonat e tyre. “Koha për BeReal,” lexohej. Si përgjigje, ato shkrepën me nxitim fotot e tyre dhe të darkës së tyre, të cilat më pas nxituan t’i shpërndanin në internet. Kur Kaur e pyeti se çfarë po bënin, miqtë e saj shpjeguan se po përdornin një aplikacion të ri të mediave sociale të quajtur BeReal. Në vend, Kaur vendosi ta shkarkojë gjithashtu.
BeReal, e cila e tregton veten si një platformë më autentike e mediave sociale, po fiton me shpejtësi popullaritet në kampuset e kolegjeve amerikane, bazuar në një moto të thjeshtë. “Ju supozohet të tregoni veten tuaj të vërtetë,” tha Kaur.
Në një kohë të ndryshme çdo ditë, përdoruesit e BeReal marrin masivisht një njoftim të vetëm që i shtyn ata të bëjnë dy foto – imazhe të njëkohshme, të shkrepura përmes lentës së përparme dhe të pasme në kamerat e telefonit të tyre. Të gjithëve u jepen dy minuta për të bërë fotografitë, të cilat më pas ndahen me ndjekësit e tyre në aplikacion. Njerëzit që humbasin njoftimin e përditshëm mund të postojnë me vonesë, por imazhe të tilla janë dukshëm të etiketuara si “të vonuara”. Për të parë kontributet e të gjithëve, një përdorues duhet së pari të ngarkojë fotografitë e tij ditore.
Lexo edhe: Më në fund! Opsioni që të gjithë presin nga Yotube në iOS mund të vijë së shpejti
Nuk ka filtra apo “pëlqime”. Ideja themelore është që duke u dhënë përdoruesve një afat të shkurtër, ka pak kohë që dikush të shkrepë imazhin e përsosur. Njerëzit mund të pozojnë ose të rregullojnë shpejt flokët e tyre, por më shpesh përdoruesit janë të detyruar të ndajnë gjithçka që po ndodh në jetën e tyre në atë moment të caktuar, pavarësisht sa pa filtra mund të jetë.
Kompania me bazë në Paris pas BeReal u bashkëthemelua nga Kévin Perreau dhe Alexis Barreyat. Ajo ka mbledhur para nga një pjesë e vogël e firmave të kapitalit sipërmarrës me bazë në SHBA, duke përfshirë Andreessen Horoëitz, Accel Partners dhe DST Global, të cilat udhëhoqën një raund prej 36.6 milionë dollarësh të Serisë A që u mbyll në qershor 2021.
Sipas një historie të fundit në “Protocol”, Barreyat u frymëzua për të krijuar BeReal, pjesërisht, nga stili i shndritshëm, tepër i zbukuruar i “ndikuesve” që ai shihte vazhdimisht në mediat sociale gjatë një pune të mëparshme si producent videosh për GoPro.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.