Incognito Mode nuk është aq private

Incognito Mode nuk është aq private


Njerëzit mund të monitorojnë ende se çfarë bëni online edhe nëse përdorni Incognito Mode të Chrome, një mënyrë përdorimi të internetit në mënyrë private.

Kjo mënyrë e ndalon Chrome të ruajë të dhënat e aktivitetit tuaj online, por megjithatë ato vazhdojnë të jenë të dukshme për të tjerët. Një lajm i keq apo jo?

Sipas programuesit të Chrome, Darin Fisher, Google “agonizoi” mbi emërimin e funksionit, për të mos e quajtur “mënyra private” për të shmangur keqkuptimin me përdoruesit.

Google ripërsërit në këtë mënyrë duke thënë “Aktiviteti juaj nuk është i fshehur nga faqja që vizitoni, punëdhënësi apo shkolla juaj, apo siguruesi juaj i internetit”.

Kjo do të thotë se shefi juaj mund të gjejë se çfarë jeni duke bërë edhe nëse jeni në incognito. Fisher sugjeron që të përdorni këtë mënyrë për të shmangur cookies dhe të fshihni këtë aktivitet nga njerëz që përdorin si ju kompjuterin tuaj dhe për tu mbrojtur nga faqet e dyshimta.

/Top-Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0