Idriz Zogaj nga Kosova, kampion i kujtesës në botë


 

Ai është kapiten dhe trajner i ekipit kombëtar të kujtesës në Suedi, i cili fitoi medaljen e artë në vitin 2014. Idrizi ka trajnuar shumë atletë dhe gjithashtu ka botuar libra në temën e trajnimit të kujtesës.

Me aplikacione si “Zogaj Memo Gym”, “Remente” dhe “BrainFight”, Idrizi e ka çuar trajnimin e trurit në një nivel të ri . Videoja në youtube Idriz TEDx “Si të bëhesh një mjeshtër i memories”, me më shumë se 8 milionë shikime, është fjalimi më i shikuar dhe i pëlqyer për kujtesën në botë. Ajo renditet në top 30-shen e të gjitha videove në TEDx të publikuara deri më tani.

Idriz ishte memorizuesi më i mirë i Suedisë për pesë vjet me radhë, 2004-2008, dhe është themelues dhe kryetar i Këshillit Suedez të Sporteve të Kujtesës.

Misioni i Idrizit është që të bëjë trajnimin e kujtesës të përshtatshëm për të gjithë dhe diçka detyruese që duhet të mësohet në shkolla.

Kohët e fundit ai është i përfshirë në një hulumtim shkencor për trurin për një universitet të madh suedez.

Ai  gjithashtu ka marrë pjesë në dy dokumentarë, “Tokat më të Ftohta të Suedisë”  dhe “Kujtimet më të mira të Suedisë”.

/ Udemy

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0