Hyperloop testohet për herë të parë në shkretëtirën e Nevadës - Business Magazine Albania

Hyperloop testohet për herë të parë në shkretëtirën e Nevadës


Hyperloop akoma ndihet si fantashkencë më shumë se sa një projekt aktual, por disa fotografi të reja nga kompania e transportit shumë të shpejtë, Hyperloop One tregojnë se janë duke e bërë atë pjesë të botës së vërtetë.

Imazhet e reja japin një pasqyrë se si ka përparuar ndërtimi i Hyperloop në shkretëtirën Nevada, që mund të çojë një ditë pasagjerët me shpejtësi shumë të lartë në të gjithë Shtetet e Bashkuara.

Testi – i njohur si DevLoop – është 500 metra i gjatë dhe 3.3 metra i gjerë në diametër, duke i dhënë hapësirë ​​të mjaftueshme kompanisë “Hyperloop One” të ofrojë prova për publikun, të teknologjisë së saj në gjysmën e parë të këtij viti.

Hyperloop ka potenciale për t’u bërë metoda më e shpejtë dhe efikase e transportit. Ideja e Elon Musk ka disa kompani të industrisë që synojnë të bëhen lider, duke përfshirë “Hyperloop One” me bazë në LA, si dhe konkurrenti “Hyperloop Transportation Technologies”.

Siç tregojnë edhe imazhet, duket se Hyperloop po bën progres edhe pse gjatësia e pistës së përcaktuar deri më tani do të marrë vetëm dy sekonda për një tren si Hyperloop të kalojë.

Burimi: theverge.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0