Humbi 200 milionë abonentë. A do ia dalë Netflix të mbijetojë përballë botës reale? - Business Magazine Albania

Humbi 200 milionë abonentë. A do ia dalë Netflix të mbijetojë përballë botës reale?

Netflix

Luftërat midis platformave të transmetimit morën një kthesë të egër javën e kaluar. Raporti i të ardhurave të Netflix ka zhgënjyer investitorët. CNN+ u largua plotësisht nga loja, vetëm një muaj pas lançimit. Rezultati ka qenë një valë shitjesh brutale, duke e bërë Netflix anëtarin me performancën më të keqe të indeksit “S&P 500” këtë vit.

Pra, pse njerëzit heqin dorë nga abonimet e tyre në Netflix?

Mund të jetë pjesërisht një problem produkti. “Netflix ka ndalur së dalluari në mënyrë të qenësishme nga konkurrentët e tij gjatë dy viteve të fundit,” shprehet ish-ekzekutivi i Hulu, Alex Kruglov, Roy Bahat. “Konkurrentët e mëdhenj si Disney+, HBO Max, Apple dhe Amazon po shfaqin shfaqje jashtëzakonisht të mira, kështu që të kesh një platformë të veçantë me shfaqje të shkëlqyera nuk është më një avantazh i Netflix. Të kesh shumë gjëra nuk është më një avantazh – Amazon e ka gjithashtu atë. Dhe kur bëhet fjalë për përvojën e përdoruesit, të gjithë në thelb duken saktësisht të njëjtë.”

Pak para se të publikoheshin lajmet e Netflix, firma e kërkimit të tregut Kantar zbuloi se, në Mbretërinë e Bashkuar, më shumë se 1.5 milionë njerëz anuluan anëtarësimet në shërbimet e transmetimit gjatë tremujorit të parë të 2022. Rreth një e treta e këtyre anulimeve mund të gjurmohen në rritjen e kostos së jetesës. Me inflacionin që detyron rritjen e çmimeve të çdo gjëje, nga ushqimi te energjia, transmetimi është gjithnjë e më shumë një luks i papërballueshëm për shumë njerëz.

Netflix shpreson të kthehet në jetën e njerëzve duke thyer tabunë e tij dhe duke shtuar një opsion abonimi më të lirë, të mbështetur nga reklamat. Trung Phan beson se ka një mënyrë më të mirë: Netflix mund të krijojë më shumë vlerë duke hyrë në botën e aplikacioneve. Teorikisht, dikush mund të krijojë një aplikacion fitnesi të markës Netflix. Netflix mund të promovojë aplikacionin për përdoruesit që shikojnë përmbajtje të lidhura me fitnesin.

Netflix po vazhdon gjithashtu zgjerimin drejt videolojërave, duke blerë tre zhvillues lojërash në vetëm gjashtë muaj. Video lojërat janë një pjesë shumë më fitimprurëse e industrisë së argëtimit, kështu që është e lehtë të shihet arsyeja pas kësaj lëvizje.

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0