Humbi 200 milionë abonentë. A do ia dalë Netflix të mbijetojë përballë botës reale? - Business Magazine Albania

Humbi 200 milionë abonentë. A do ia dalë Netflix të mbijetojë përballë botës reale?

Netflix

Luftërat midis platformave të transmetimit morën një kthesë të egër javën e kaluar. Raporti i të ardhurave të Netflix ka zhgënjyer investitorët. CNN+ u largua plotësisht nga loja, vetëm një muaj pas lançimit. Rezultati ka qenë një valë shitjesh brutale, duke e bërë Netflix anëtarin me performancën më të keqe të indeksit “S&P 500” këtë vit.

Pra, pse njerëzit heqin dorë nga abonimet e tyre në Netflix?

Mund të jetë pjesërisht një problem produkti. “Netflix ka ndalur së dalluari në mënyrë të qenësishme nga konkurrentët e tij gjatë dy viteve të fundit,” shprehet ish-ekzekutivi i Hulu, Alex Kruglov, Roy Bahat. “Konkurrentët e mëdhenj si Disney+, HBO Max, Apple dhe Amazon po shfaqin shfaqje jashtëzakonisht të mira, kështu që të kesh një platformë të veçantë me shfaqje të shkëlqyera nuk është më një avantazh i Netflix. Të kesh shumë gjëra nuk është më një avantazh – Amazon e ka gjithashtu atë. Dhe kur bëhet fjalë për përvojën e përdoruesit, të gjithë në thelb duken saktësisht të njëjtë.”

Pak para se të publikoheshin lajmet e Netflix, firma e kërkimit të tregut Kantar zbuloi se, në Mbretërinë e Bashkuar, më shumë se 1.5 milionë njerëz anuluan anëtarësimet në shërbimet e transmetimit gjatë tremujorit të parë të 2022. Rreth një e treta e këtyre anulimeve mund të gjurmohen në rritjen e kostos së jetesës. Me inflacionin që detyron rritjen e çmimeve të çdo gjëje, nga ushqimi te energjia, transmetimi është gjithnjë e më shumë një luks i papërballueshëm për shumë njerëz.

Netflix shpreson të kthehet në jetën e njerëzve duke thyer tabunë e tij dhe duke shtuar një opsion abonimi më të lirë, të mbështetur nga reklamat. Trung Phan beson se ka një mënyrë më të mirë: Netflix mund të krijojë më shumë vlerë duke hyrë në botën e aplikacioneve. Teorikisht, dikush mund të krijojë një aplikacion fitnesi të markës Netflix. Netflix mund të promovojë aplikacionin për përdoruesit që shikojnë përmbajtje të lidhura me fitnesin.

Netflix po vazhdon gjithashtu zgjerimin drejt videolojërave, duke blerë tre zhvillues lojërash në vetëm gjashtë muaj. Video lojërat janë një pjesë shumë më fitimprurëse e industrisë së argëtimit, kështu që është e lehtë të shihet arsyeja pas kësaj lëvizje.

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0