H&M do të përdorë inteligjencën artificiale për të krijuar klone digjitale të modeleve - Business Magazine Albania

H&M do të përdorë inteligjencën artificiale për të krijuar klone digjitale të modeleve

Retaileri i modës H&M do të përdorë inteligjencën artificiale (AI) për të krijuar klone digjitale të 30 modeleve reale. Kompania thotë se këto dublantë dixhitalë do të shfaqen në disa postime në rrjetet sociale dhe materiale marketingu, por vetëm me lejen e modeleve reale.


“Jemi kuriozë të eksplorojmë mënyra të reja kreative për të prezantuar modën tonë – dhe të përqafojmë përfitimet e teknologjisë së re – duke qëndruar besnikë ndaj angazhimit tonë për stilin personal,” tha drejtori kreativ i H&M, Jörgen Andersson, në një deklaratë.
Megjithatë, pavarësisht premtimit të H&M se nuk do të ndryshojë qasjen e saj “të fokusuar te njerëzit”, disa shqetësohen se ky hap mund të ndikojë negativisht në modelet e tjera, fotografët dhe grimierët.
Influencerja amerikane Morgan Riddle e quajti vendimin e H&M “të turpshëm” në një postim në Instagram Stories:”RIP për të gjitha vendet e punës në setet e fotografive që kjo do t’i zhdukë,” shkroi ajo.

H&M, e cila operon gjithashtu markat Arket, Cos, Monki, & Other Stories dhe Weekday, ka mbi 4,000 dyqane në 75 tregje në mbarë botën. Sipas një raportimi të parë nga Business of Fashion, modelet do të kenë të drejta mbi përdorimin e dublantëve të tyre digjitalë nga kompania dhe marka të tjera për qëllime marketingu.

Burimi: BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0