Hëna, mes shifrave dhe punimeve artizanale

Hëna, mes shifrave dhe punimeve artizanale


Kush thotë se që një profesioniste në shifra, nuk mund të ketë pasion arte që kultivojnë durimin. Hëna Demko, e lindur në Berat, ka studiuar Financë dhe Shkenca Politike.

Sot ajo është eksperte finance në një firmë private në Tiranë. Por ajo njëkohësisht është ideatore e një startup-i që mban emrin “Luna Art’’.

E krijuar 4 vite më parë, “Luna Art” është një sipërmarrje që synon të sjellë pranë artdashësve punime të realizuara në mënyrë artizanale.

‘’Pasioni, dëshira për të bukurën, dëshira për të nxjerrë produkte unike ishte fillesa e gjithçkaje’’, thotë Hëna. Më pas duke qenë se mikeshat e saj i pëlqenin ato ç’ka ajo realizonte, filluan të bënin porosi. Në këtë mënyrë dhuratat që realizonte për to ishin të veçanta. Me kalimin e kohës dhe me rritjen e kërkesës pasioni u shndërua në sipërmarrje.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 45 të numrit 16 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 16 të saj.

Prej më shumë se tre vitesh në treg, biznesi i Hënës, është akoma në fazë strukturimi. Aktualisht Hëna tregon se punimet realizohen nga ajo dhe 1 bashkëpuntore që është bërë pjesë e ‘Luna Art’ prej 2 vitesh. Hëna tregon se, ‘për shkak të larmishmërisë që ofrojmë në produkte, puna është e ndarë në procese që realizohen nga të dy’’.

Por, a pëlqehen produktet handmade nga shqiptarët dhe çfarë kërkohet më shumë? Financierja me shpirt artisti, tregon se, ofrohen produkte të personalizuara të dedikuara për çdo rast specifik, dhurata të cilat klientët i dhurojnë për raste ditëlindjesh, martesa, pagëzime, evente inaugurimi, por qoftë edhe si dekore për kënaqësinë e tyre.

Të ndara në kategori, punimet janë: qëndisje, punime skulpture, punime druri… ‘’Realizimi i qëndisjeve, çertifikata për beba, gushore, realizimi i bizhuterive me qëndisje për femra, skulpturë e dorës, këmbës së bebeve, si edhe idetë në personalizimin e drurit janë të pafundme, foto në dru, kartolina në dru, karikatura, kuti druri vere, set druri për kuzhinë, etj’’, thotë Hëna.

Në tregun shqiptar Hëna sheh një rritje të kërkesës çdo ditë e më shumë për produkte artizanale si dhe rritje të dëshirës për të bërë dhurata të personalizuara. ‘’Mendoj se kjo i jep më tepër vlerë dhuratës së tyre dhe personit të cilit ia dhurojnë’’, sipas Hënës, e cila thekson se trendi është më tepër drejt dhuratave handmade sesa drejt produkteve komerçiale.

Handmade, kohë e pasion për produkt të mirë

 

Koha për realizimin e një punimi-porosi zgjat 24 orë, deri në një javë sipas Hënës. ‘’Frymëzimin e gjej në natyrë, në portrete njerëzish, në karakteret e tyre. Kryesisht u bëj pyetje rreth personit që do e marrë dhuratën, profesionit që ka apo edhe rastit për të cilin do të dhurohet’’, thotë ajo, për të t’iu afruar kështu sa më shumë shijeve të atij që do të marrë dhuratën.

Luna Art që nga fillesa e deri më tani funksionon si online shop handmade.

Hëna tregon se, ‘’Porositë merren online dhe dërgesa bëhet nga ne,  jo vetëm në Tiranë por edhe ne disa qytete kryesore të Shqipërisë.  Kjo është një lehtësi për klientin pasi kursen kohën që do të duhej për të zgjedhur një dhuratë në treg. Ndërkohë që në Luna Art online mund të bësh porosinë  për vetëm 1 mesazh, pra klientit i duhen më pak se 10 sek’’.

Startup i Hënës, tregton aktualisht përmes rrjeteve sociale Facebook dhe Instagram.

Por çdo të bëjë hëna në të ardhmen?! ’Profesioni im më pëlqen shumë por Luna Art është pasioni im për të cilin po punoj fort çdo ditë me synimin që me projektet e reja që kemi në plan, të konkretizojmë një atelie të produkteve handmade.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 45 të numrit 16 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 16 të saj.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0