Haward Schultz: Ja pse kandidatura ime për president do të ishte ndryshe nga ajo e Trump - Business Magazine Albania

Haward Schultz: Ja pse kandidatura ime për president do të ishte ndryshe nga ajo e Trump


Ish-CEO i Starbucks, Howard Schultz njoftoi se është “duke konsideruar seriozisht kandidimin e tij për president i SHBA” dhe këto zgjedhje elektorale për 2020 do të kenë të paktën dy kandidatë miliarderë.

Sa i përket miliarderëve, Schultz dhe Trump janë shumë ndryshe nga njëri tjetri. Ish CEO i Starbucks u rrit në strehimin e subvencionuar në Brooklyn. Ai filloi të punojë në Starbucks në vitin 1982, kur ishte vetëm një biznes modest në Seattle. Sot zinxhiri i kafenesë ka më shumë se 15,000 dyqane në mbarë botën dhe Schultz vlen rreth 3.4 miliardë dollarë. “Unë jam ende ky fëmijë nga Brooklyn, i cili donte të luftonte në rrugën e tij,” tha Schultz kur u shfaq në kopertinën e miliarderëve të Forbes para tre vjetësh.

Lexoni: Ish-CEO i Starbucks, Howard Schultz po konsideron kandidaturën për president i SHBA

Trump u rrit si djali i një njeriu të pasur, i cili ndërtoi ndërtesa jo shumë larg projektit ku u ngrit Schultz. Në të njëjtën kohë, Schultz thotë se babai i tij nuk i dhuroi gjë, ndërsa babai i Trump thuhet se i dorëzoi pronat presidentit të ardhshëm. Këto edukime mund të shpjegojnë disa prej dallimeve të politikave midis Trump dhe Schultz, i cili tha se do të kandidonte si një “kandidat i pavarur”.

Përveç kësaj, Schultz shërbeu si CEO i një kompanie globale publike, që do të thotë se ai duhej t’u përgjigjej një sërë aktorësh, investitorësh, punonjësish, qeverish dhe klientësh. Donald Trump, i cili drejtonte një biznes privat që kishte në pronësi, kurrë nuk iu desh t’i përgjigjej askujt. Trump gjithmonë e ka parë veten si një person që bën marrëveshje dhe që vepron me një mentalitet pa humbur asgjë. “Njeriu është gjallesa më e egër e të gjitha kafshëve,” tha ai në vitin 1981. “Jeta është një seri betejash që përfundojnë me fitore ose humbje.”

Duke pasur parasysh përvojën e tyre, nuk është çudi që Schultz ka një pikëpamje të ndryshme mbi çështjet e tregtisë ndërkombëtare. “A është në interesin tonë kombëtar të kemi një luftë me Meksikën, Kanadanë, BE, Kinë, NATO? A është në interesin tonë?”, pyeti ai për “60 minutes” natën e së dielës. “Jo, nuk është në interesin tonë. Këta janë miqtë tanë. Këta janë aleatët tanë. Ne jemi shumë më të mirë si një vend që është pjesë e rendit botëror.”

Lexoni: Strategjia e Starbucks: Të shkruash emrin e konsumatorit gabim

Ekzekutivi i dikurshëm i Starbucks gjithashtu tha se “do të kishte një ndarje të plotë” midis kompanisë së tij dhe kandidaturës së tij. Pretendime të tilla janë më të lehta për Schultz, pasi ai dha dorëheqjen si kryetar ekzekutiv i Starbucks dhe u largua nga bordi në Qershor të vitit të kaluar. Schultz mban ende pak më shumë se 3% të aksioneve të Starbucks me vlerë rreth 2.5 miliardë dollarë.

Trump, në të kundërt, vazhdoi marrëveshjet e biznesit gjatë fushatës së tij të vitit 2016. Pas fitimit të zgjedhjeve, Trump tha se po largohej nga kompania e tij. “Janë duke u hartuar dokumente ligjore, të cilat më heqin plotësisht nga operacionet e biznesit,” shkroi ai në Twitter. “Presidenca është një detyrë shumë më e rëndësishme!” Por dokumentet më vonë zbuluan se Trump në fakt ruajti pronësinë e perandorisë së tij të pasurive të patundshme, duke deleguar përgjegjësitë e përditshme me djemtë e tij Don Jr dhe Eric, të cilët përfundimisht pranuan se ata kishin planifikuar për t’i dhënë babait të tyre përditësime financiare.

Ashtu si Trump, Schultz tha se një jetë në biznes e kishte përgatitur atë për detyrat më të vështira të presidencës, duke përfshirë edhe drejtimin kryesor. “Kam një histori të gjatë dhe mund të them se unë nuk jam personi më i mençur në dhomë,” tha ai. “Për të marrë vendime të mëdha për problemet komplekse, kam për të rekrutuar dhe tërhequr njerëz që janë më të zgjuar se unë, me më shumë përvojë, më të aftë dhe ne duhet të krijojmë një mirëkuptim se kemi nevojë për një debat krijues për të marrë këto lloj vendimesh.”

Lexoni: Profil/Historia e suksesit të drejtuesit të Starbucks, Howard Schultz

Këtu përsëri, eksperienca e biznesit të Schultz informon një stil të ndryshëm të udhëheqjes në raport me atë të Trump. Schultz vlen rreth 300 milionë dollarë më shumë se Donald Trump, presidenti më i pasur në historinë amerikane. Ish-ekzekutivi i Starbucks e bëri të qartë se ai është i përgatitur të shpenzojë qindra miliona dollarë për një kandidim të mundshëm.

burimi: Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0