Google sjell një epokë të re të kërkimit me “AI Mode” - Business Magazine Albania

Google sjell një epokë të re të kërkimit me “AI Mode”

Google sjell një epokë të re të kërkimit me “AI Mode”
~3 minuta lexim

Google prezantoi për përdoruesit në SHBA funksionin e ri “AI Mode”, një risi që – sipas CEO-së së Alphabet, Sundar Pichai – përfaqëson “një rishpikje të plotë të mënyrës si funksionon Kërkimi në Google, me aftësi shumë më të avancuara për të arsyetuar”.

Çfarë është “AI Mode”?

Risia u prezantua në konferencën vjetore Google I/O, ku u bë e ditur se “AI Mode” përdor versionin më të fundit të inteligjencës artificiale të Google, të quajtur Gemini, për t’i mundësuar përdoruesve të bëjnë pyetje shumë më të ndërlikuara dhe të marrin përgjigje më të thelluara, më të personalizuara dhe më të dobishme. “Ju mund të pyesni gjithçka,” tha Liz Reid, drejtuese e Kërkimit në Google, “dhe një agjent i zgjuar dhe i personalizuar do të merret me pyetjet më komplekse dhe do t’ju ndihmojë të zgjidhni probleme konkrete. Ky është e ardhmja e Google – një kërkim që nuk ofron vetëm informacion, por inteligjencë.” Më vonë gjatë vitit, “AI Mode” do të fillojë të ofrojë edhe sugjerime të personalizuara bazuar në kërkimet e mëparshme të përdoruesve. Po ashtu, përdoruesit do të kenë mundësi të lidhin këtë mënyrë kërkimi me aplikacione të tjera të Google, si Gmail.

Lexo edhe:Google prezanton Veo 3 – Modeli i ri i AI që gjeneron video me zë

Pse ka rëndësi kjo risi?

Funksioni ekzistues “AI Overviews” ka rezultuar shumë i suksesshëm: çdo muaj përdoret nga mbi 1.5 miliardë njerëz në më shumë se 200 shtete, theksoi Pichai. Ndërsa njerëzit përdorin gjithnjë e më shumë këtë formë të avancuar kërkimi, klikimet mbi rezultatet tradicionale të sponsorizuara – që kanë qenë burim kryesor të ardhurash për Google – kanë rënë ndjeshëm. Kjo krijon shqetësim të veçantë për botuesit e vegjël dhe krijuesit e përmbajtjes, të cilët varen nga trafiku i drejtpërdrejtë nga Google. Në këtë kontekst, “AI Mode” mund ta shtojë edhe më tej këtë ndikim negativ. Sipas “Financial Times”, drejtuesit e Google nuk dhanë shumë detaje mbi mënyrën se si do të përfshihen reklamat në këtë përvojë të re kërkimi me inteligjencë artificiale. Pavarësisht kësaj, është e qartë se “AI Mode” sinjalizon një ndryshim rrënjësor në mënyrën se si njerëzit përdorin Google – dhe rrjedhimisht në vetë kuptimin që kemi për shprehjen “me e kërkuar në Google”.

warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0