Google mbyll 39 milion llogari me ndihmën e inteligjencës artificiale - Business Magazine Albania

Google mbyll 39 milion llogari me ndihmën e inteligjencës artificiale

Google ka ndërmarrë një nga fushatat më të mëdha të pastrimit dixhital ndonjëherë, duke pezulluar plot 39.2 milionë llogari reklamuese gjatë vitit të kaluar dhe gjithçka falë përdorimit të inteligjencës artificiale (AI).

Lexo gjithashtu: A e ka humbur Apple shkëlqimin e aksioneve?

Raporti i sigurisë së reklamave për vitin 2024, i publikuar më 16 prill nga Google, zbulon se kompania ka implementuar mbi 50 përmirësime në modelet e saj të mëdha gjuhësore (LLMs), të cilat kanë mundësuar zbatimin më të saktë dhe më efikas të politikave të reklamimit. “AI na ka ndihmuar të dallojmë shenjat e mashtrimeve që përdoren nga aktorët e këqinj, përfshirë edhe informacionin mashtrues të pagesave gjatë krijimit të llogarive,” deklaroi Alex Rodriguez, menaxher i përgjithshëm për sigurinë e reklamave në Google.

Rezultatet janë mbresëlënëse, përveç pezullimit të miliona llogarive, janë kufizuar 9.2 miliardë reklama dhe janë hequr 5.1 miliardë të tjera që rezultuan të rreme apo mashtruese. Një prej kërcënimeve më të zakonshme ka qenë rritja e reklamave që përdorin imazhe apo identitete të krijuara me AI për të mashtruar përdoruesit, veçanërisht duke imituar figura publike për qëllime financiare.

Lexo gjithashtu: Spitalet e së ardhmes/ Shqiptari Labinot Bytyqi siguron 47 mln dollarë për platformën hellocare.ai

“Arritëm të pezullonim përfundimisht mbi 700,000 llogari reklamuesish të tillë,” shtoi Rodriguez, “duke çuar në një ulje prej 90% të raportimeve për këtë lloj mashtrimi gjatë vitit të kaluar.”

Megjithëse AI shpesh perceptohet si burim kërcënimesh në hapësirën kibernetike, si sulmet përmes deepfake apo vjedhja e fjalëkalimeve nëpërmjet shfletuesit Chrome, ky zhvillim i fundit tregon edhe anën pozitive të saj. AI po bëhet një aleat kyç në mbrojtjen e përdoruesve të Gmail, Android dhe Chrome nga reklamat mashtruese dhe skemat dixhitale.

Google thotë se përmes këtyre teknologjive, ka arritur të krijojë një balancë më të mirë midis mbrojtjes së përdoruesve dhe ofrimit të një platforme efektive për bizneset legjitime. Ndërkohë që betejat kundër mashtrimeve dixhitale vazhdojnë, duket se këtë herë inteligjenca artificiale është në anën e duhur.

FORBES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0