Google Flights zbulon veçori të re për të ndihmuar udhëtarët “të kursejnë para” - Business Magazine Albania

Google Flights zbulon veçori të re për të ndihmuar udhëtarët “të kursejnë para”

Google Flights zbulon veçori të re për të ndihmuar udhëtarët “të kursejnë para”

Përdoruesit e rregullt të Google Flights mund të vërejnë një veçori të re herën tjetër që të shkojnë në faqe për të kontrolluar oraret e linjave ajrore dhe për të krahasuar çmimet e fluturimeve.

Funksioni i ri i shpallur zyrtarisht të hënën në mëngjes në një njoftim për lajmet është udhëzimi i Google për kohën më të lirë për të rezervuar një fluturim, i cili plotëson sinjalizimet e gjurmimit të çmimeve dhe një opsion garancie çmimi tashmë në fuqi.

Dhe nëse doni të ndiqni apo shmangni turmat e festave të dimrit, gjiganti i motorit të kërkimit ka gjithashtu një inteligjencë atje.

Veçori e re e kursimit të parave
Ja çfarë të presësh nga veçoria e re plus disa detaje për të tjerët:

Koha më e lirë për të rezervuar: Google Flights tha se tashmë i lejon përdoruesit të shohin nëse çmimet aktuale për një kërkim janë të ulëta, tipike ose të larta krahasuar me mesataret e kaluara për të njëjtën rrugë.

Por duke filluar nga kjo javë, kërkimet që kanë të dhëna të besueshme të tendencave do t’i lejojnë përdoruesit të shohin se në cilën kornizë kohore çmimet zakonisht kanë qenë më të ulëta. Më pas, përdoruesit mund të vendosin më mirë nëse do të rezervojnë tani apo më vonë, tha Google në njoftim.

Lexo edhe: Hapet thirrja për Malta ClimAccelerator 2023

Gjurmimi i çmimeve: Përdoruesit që duan të presin tarifa më të ulëta përpara se të rezervojnë mund të përdorin një veçori të gjurmimit të çmimeve që “mund të bëjë pjesën më të madhe të ngritjes së rëndë për ju”, tha Google.

Njerëzit që mundësojnë gjurmimin e çmimeve do të njoftohen automatikisht nëse çmimet e fluturimeve bien “dukshëm”, tha Google. Mund të konfigurohet për të gjurmuar për data specifike ose për gjurmimin e çmimeve “çdo datë”. Përdoruesit duhet të regjistrohen në llogaritë e tyre të Google për ta përdorur këtë.

Garancia e çmimit: Në disa rezultate fluturimi, përdoruesit mund të vërejnë që shfaqet një simbol i garancisë së çmimit (kjo nuk do të ndodhë në çdo përdorim). Nëse rezervoni një nga këto fluturime, Google tha se do të monitorojë çmimin çdo ditë përpara nisjes.

“Nëse çmimi bie, ne do t’ju kthejmë diferencën përmes Google Pay. Këto garanci çmimesh janë pjesë e një programi pilot të disponueshëm për itineraret e zgjedhura të “Rezervo në Google” që nisen nga SHBA”, thuhet në njoftimin e Google.

Destinacionet e njohura të pushimeve dimërore
Ikjet e ngrohta dhe qytetet e mëdha dominojnë 10 vendet kryesore që kërkohen në Google Flights.

Ato janë:

1.Kankun

2. Miami / Fort Lauderdale

3.Londra

4. Nju Jork

5. Tokio

6. San Juan

7. Honolulu

8. Orlando

9. Paris

10. Los Anxhelos

Google tha gjithashtu se koha më e mirë për të rezervuar fluturime për pushimet e Krishtlindjeve është rreth fillimit të tetorit.

“Çmimet mesatare priren të jenë më të ulëtat 71 ditë para nisjes – një ndryshim i madh nga njohuritë tona të vitit 2022, të cilat zbuluan se çmimet mesatare ishin më të ulëtat vetëm 22 ditë para nisjes”, tha Google në njoftim.

AHC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0