Google Chrome fillon të bllokojë skedarët e gjurmimit të të dhënave - Business Magazine Albania

Google Chrome fillon të bllokojë skedarët e gjurmimit të të dhënave

Google ka filluar testimin e ndryshimeve në mënyrën se si kompanitë janë në gjendje të gjurmojnë përdoruesit në internet.

Një veçori e re në shfletuesin Chrome çaktivizon cookie-t e palëve të treta, skedarë të vegjël të ruajtur në pajisjen tuaj për të mbledhur të dhëna analitike, personalizuar reklamat në internet dhe për të monitoruar shfletimin. Fillimisht do të jetë i disponueshëm për 1% të përdoruesve globalë, rreth 30 milionë njerëz. Google i përshkruan ndryshimet si një provë, me plane për një paraqitje të plotë për të eliminuar cookie-t më vonë këtë vit. Megjithatë, disa reklamues thonë se do të vuajnë, si rezultat i kësaj risie.

Chrome i Google është shfletuesi më i popullarizuar i internetit në botë.

Rivalë të tillë si: Safari, i Apple dhe Mozilla Firefox, të cilët përbëjnë shumë më pak trafik në internet, tashmë përfshijnë opsione për të bllokuar skedarët e skedarëve të palëve të treta. Google thotë se përdoruesit e zgjedhur rastësisht do të pyeten nëse duan të “shfletojnë me më shumë privatësi”.

Anthony Chavez, nënkryetari i Google, tha në një postim në blog: “Ne po marrim një qasje të përgjegjshme për të hequr gradualisht cookie-t e palëve të treta në Chrome. Nëse një site nuk funksionon pa skedarë “cookie” të palëve të treta dhe Chrome vëren se keni probleme do t’ju kërkojmë një opsion për të riaktivizuar përkohësisht cookie-t e palëve të treta për atë faqe interneti.”

Google thotë se po punon për ta bërë internetin më privat. Por nga këndvështrimi i shumë faqeve të internetit, cookies janë një pjesë jetike e shitjes së reklamave nga të cilat varen.

Për disa, reklamimi mund të duket ndërhyrës. Shumë njerëz do të kenë përvojën e vizitës së një faqe interneti, ose blerjes dhe më pas shfaqjes së reklamave të lidhura në të gjitha faqet që vizitojnë.

Cookies mund të përdoren për të regjistruar lloje të ndryshme të dhënash rreth përdoruesve, duke përfshirë:

  • çfarë bëni në faqe
  • ku ndodheni në botë që jeni
  • çfarë pajisje po përdorni
  • ku shkoni në internet më pas

“Zgjidhja e Google, Chrome Privacy Sandbox, e cila funksionon vetëm në një shfletues Chrome, ka të ngjarë të mos përfitojë askënd tjetër përveç Google”, tha Phil Duffield, nënkryetar i Mbretërisë së Bashkuar në The Trade Desk, i cili operon një platformë për kompanitë për të blerë reklama në internet.

“Mbrojtja e privatësisë së konsumatorit në internet nuk do të thotë të vështirësohet për botuesit të fitojnë të ardhura”, shtoi ai.

Ai tha gjithashtu se, industria e reklamave është në një mision kolektiv për të ndërtuar diçka më të mirë.

Mbikëqyrësi i konkurrencës në Mbretërinë e Bashkuar, Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve, mund të bllokojë planet nëse arrin në përfundimin se ato do të dëmtojnë biznese të tjera.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0