Google Chrome fillon të bllokojë skedarët e gjurmimit të të dhënave - Business Magazine Albania

Google Chrome fillon të bllokojë skedarët e gjurmimit të të dhënave

Google ka filluar testimin e ndryshimeve në mënyrën se si kompanitë janë në gjendje të gjurmojnë përdoruesit në internet.

Një veçori e re në shfletuesin Chrome çaktivizon cookie-t e palëve të treta, skedarë të vegjël të ruajtur në pajisjen tuaj për të mbledhur të dhëna analitike, personalizuar reklamat në internet dhe për të monitoruar shfletimin. Fillimisht do të jetë i disponueshëm për 1% të përdoruesve globalë, rreth 30 milionë njerëz. Google i përshkruan ndryshimet si një provë, me plane për një paraqitje të plotë për të eliminuar cookie-t më vonë këtë vit. Megjithatë, disa reklamues thonë se do të vuajnë, si rezultat i kësaj risie.

Chrome i Google është shfletuesi më i popullarizuar i internetit në botë.

Rivalë të tillë si: Safari, i Apple dhe Mozilla Firefox, të cilët përbëjnë shumë më pak trafik në internet, tashmë përfshijnë opsione për të bllokuar skedarët e skedarëve të palëve të treta. Google thotë se përdoruesit e zgjedhur rastësisht do të pyeten nëse duan të “shfletojnë me më shumë privatësi”.

Anthony Chavez, nënkryetari i Google, tha në një postim në blog: “Ne po marrim një qasje të përgjegjshme për të hequr gradualisht cookie-t e palëve të treta në Chrome. Nëse një site nuk funksionon pa skedarë “cookie” të palëve të treta dhe Chrome vëren se keni probleme do t’ju kërkojmë një opsion për të riaktivizuar përkohësisht cookie-t e palëve të treta për atë faqe interneti.”

Google thotë se po punon për ta bërë internetin më privat. Por nga këndvështrimi i shumë faqeve të internetit, cookies janë një pjesë jetike e shitjes së reklamave nga të cilat varen.

Për disa, reklamimi mund të duket ndërhyrës. Shumë njerëz do të kenë përvojën e vizitës së një faqe interneti, ose blerjes dhe më pas shfaqjes së reklamave të lidhura në të gjitha faqet që vizitojnë.

Cookies mund të përdoren për të regjistruar lloje të ndryshme të dhënash rreth përdoruesve, duke përfshirë:

  • çfarë bëni në faqe
  • ku ndodheni në botë që jeni
  • çfarë pajisje po përdorni
  • ku shkoni në internet më pas

“Zgjidhja e Google, Chrome Privacy Sandbox, e cila funksionon vetëm në një shfletues Chrome, ka të ngjarë të mos përfitojë askënd tjetër përveç Google”, tha Phil Duffield, nënkryetar i Mbretërisë së Bashkuar në The Trade Desk, i cili operon një platformë për kompanitë për të blerë reklama në internet.

“Mbrojtja e privatësisë së konsumatorit në internet nuk do të thotë të vështirësohet për botuesit të fitojnë të ardhura”, shtoi ai.

Ai tha gjithashtu se, industria e reklamave është në një mision kolektiv për të ndërtuar diçka më të mirë.

Mbikëqyrësi i konkurrencës në Mbretërinë e Bashkuar, Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve, mund të bllokojë planet nëse arrin në përfundimin se ato do të dëmtojnë biznese të tjera.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0