‘Good Morning Humanity’: Spoti i ri i Lavazza vjen me fjalët e Charlie Chaplin


Në spotin e ri që është transmetuar ndërkombëtarisht nga 1 Maji, Lavazza ka vendosur të bazohet tek zëri dhe fjalët e të famshmit Charlie Chaplin, bërë në diskutimin final të filmit “Diktatori i Madh”. Një fjalim drejtuar njerëzimit në vitin 1940.

Fushata e re publicitare shënon një kapitull të ri për komunikimin e Lavazza-s, falë një përmbajtje të fortë. Ajo është vlerësuar si një qasje kreative me ndikim të madh dhe një gjuhë bashkëkohore që interpreton dhe promovon vlerat universal, pjesë integruese e vizionit të Brandit.

“Duke folur duam të shkojmë në zemrat e njerëzve me një mesazh pozitiv që vjen nga e shkuara”, ka theksuar Carlo Colpo, Drejtor i Marketingut dhe Komunikimit për grupin.

Lavazza merr kështu një pozicion dhe vendos të shkojë përtej rolit të besuar të komunikimit të markës duke u bërë zëdhënës i një apeli të fuqishëm në favor të ndjeshmërisë individuale. “Kjo është nisja e një epoke të re të njerëzimit, ku progresi, mbështetja dhe toleranca bëhen bazat mbi të cilat themelohet rilindja e ardhshme”.

Lexo: Spoti i Nike: “Duaje ëndrrën tënde derisa ajo të të dojë ty”

#TheNewHumanity” është koncepti që do të frymëzojë prej sot projekte të ndryshme të Lavazza-s, mes të cilave edhe kalendarin e ri 2021.

Fushata ka si protagonist edhe pamje historike të realizuara nga Steve McCurry, nga Dennis Stock e Jerome Sessini nga kompania Magnum Photos, ndërsa shoqërohet nga notat e  “Rain, in your black eyes” të muzikantit Ezio Bosso.

Brandnews.it

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale