‘Good Morning Humanity’: Spoti i ri i Lavazza vjen me fjalët e Charlie Chaplin


Në spotin e ri që është transmetuar ndërkombëtarisht nga 1 Maji, Lavazza ka vendosur të bazohet tek zëri dhe fjalët e të famshmit Charlie Chaplin, bërë në diskutimin final të filmit “Diktatori i Madh”. Një fjalim drejtuar njerëzimit në vitin 1940.

Fushata e re publicitare shënon një kapitull të ri për komunikimin e Lavazza-s, falë një përmbajtje të fortë. Ajo është vlerësuar si një qasje kreative me ndikim të madh dhe një gjuhë bashkëkohore që interpreton dhe promovon vlerat universal, pjesë integruese e vizionit të Brandit.

“Duke folur duam të shkojmë në zemrat e njerëzve me një mesazh pozitiv që vjen nga e shkuara”, ka theksuar Carlo Colpo, Drejtor i Marketingut dhe Komunikimit për grupin.

Lavazza merr kështu një pozicion dhe vendos të shkojë përtej rolit të besuar të komunikimit të markës duke u bërë zëdhënës i një apeli të fuqishëm në favor të ndjeshmërisë individuale. “Kjo është nisja e një epoke të re të njerëzimit, ku progresi, mbështetja dhe toleranca bëhen bazat mbi të cilat themelohet rilindja e ardhshme”.

Lexo: Spoti i Nike: “Duaje ëndrrën tënde derisa ajo të të dojë ty”

#TheNewHumanity” është koncepti që do të frymëzojë prej sot projekte të ndryshme të Lavazza-s, mes të cilave edhe kalendarin e ri 2021.

Fushata ka si protagonist edhe pamje historike të realizuara nga Steve McCurry, nga Dennis Stock e Jerome Sessini nga kompania Magnum Photos, ndërsa shoqërohet nga notat e  “Rain, in your black eyes” të muzikantit Ezio Bosso.

Brandnews.it

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale