Gjigandi korean LG surprizon me lavatriçet dhe frigoriferët e zgjuar

Gjigandi korean LG surprizon me lavatriçet dhe frigoriferët e zgjuar


Gjiganti korean i teknologjisë LG ka suprizuar në panairin që po zhvillohet në Las Vegas, ku ka prezantuar dy modele lavatriçesh dhe frigoriferësh të zgjuar.

Veçoria kryesore e këtyre pajisjeve shtëpiake është ndërveprimi i tyre me njeriun. LG-ja njoftoi se këto modele të quajtura “Signature” janë planet e saj madhore për 2016-ën.

Lavatriçja është e ndarë në dy zona me dy kazane, të mundësojnë larjen e rrobave me ngjyra të ndryshme në të njëjtën kohë. Ajo mund të lidhet me smartfone dhe të njoftojë kur ka mbaruar procesi i larjes.

Ndërsa frigoriferi LG Signature ka një derë brenda derës i cila bëhet transparente kur troket mbi të si dhe një sensor që hapet automatikisht kur dikush kalon afër tij.

/Ky artikull u publikua së pari nga Techsot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0