“Kjo është një nga gjobat më të larta të vëna ndonjëherë në një kompani në Gjermani”, tha prokurori gjatë një deklarate.
Volkswagen tha se e pranoi ndëshkimin, i cili lidhej me mbikëqyrjen jo të përshtatshme në departamentin që zhvillon motorët dhe sistemet e transmetimit.
Volkswagen e pranoi gjobën dhe nuk do të paraqesë asnjë ankesë kundër saj. Duke vepruar kështu, kompania gjithashtu pranon përgjegjësinë e saj për krizën e naftës dhe e konsideron këtë si një hap tjetër të madh drejt tejkalimit të këtyre problemeve”.
Volkswagen pranoi në vitin 2015 se kishte manipuluar miliona motorë dizel për të mashtruar testet e rrezatimit.
Makinat me naftë nga Volkswagen dhe filiali i saj Audi mashtruan në rregullat e ajrit të pastër me softuerë, të cilët bënin që emetimet të dukeshin më pak toksike seç ishin në të vërtetë.
Skandali theu besimin midis konsumatorëve dhe rregullatorëve në teknologjinë e naftës. Penalitetet tashmë i kanë kushtuar Volkswagen mbi 30 miliardë dollarë në paralajmërime, dënime ligjore dhe marrëveshje për zgjidhjen.
Martin Winterkorn, ish-shefi ekzekutiv i Volkswagen, u padit muajin e kaluar nga prokurorët e SHBA-së. Ai u akuzua për vjedhje parash dhe komplot për të mashtruar konsumatorët amerikanë dhe për të dëmtuar Aktin e Ajrit të Pastër.
/CNN
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.