Gjenerata Alfa në botën virtuale - Business Magazine Albania

Gjenerata Alfa në botën virtuale

Bota virtuale

Në vitin 2010, kur Apple prezantoi tabletin e saj, lindi Gjenerata Alfa, një brez i ri që po ndryshon dinamikën e marrëdhënieve dhe zakoneve të konsumatorit. Sipas një sondazhi të Morning Consult, mbi gjysma (54%) e fëmijëve të Gjeneratës Alfa kanë tabletat e tyre, shprehje e qartë e pranisë së teknologjisë që i ka përcaktuar që nga lindja.

Një raport i Razorfish tregon se 92% e pjesëmarrësve të Gjeneratës Alfa vlerësojnë ndjeshëm autenticitetin e tyre personal. Për ta, qëllimi i tyre është të jenë vetvetja, duke sfiduar normat dhe duke ndikuar në mënyrë tërësisht unike. Kjo gjeneratë, që nga fillimi i saj, nuk ka jetuar pa telefona inteligjentë dhe media sociale, duke i dhënë një perspektivë të pasur dhe të përshtatshme ndaj teknologjisë.

Lojërat në internet janë një pjesë integrale e përdorimit të kohës së lirë për Gjeneratën Alfa, duke shërbyer si një mënyrë për të çlodhur dhe ndërtuar lidhje me miqtë. Sipas Razorfish, kjo gjeneratë i sheh lojërat online si një mundësi krijuese, një rrugë për të shprehur veten në një ambient virtual. Për dallim nga Gjenerata Z, që shpeshherë e sheh lojën si një mjet të ikjes nga realiteti.

Gjenerata Alfa është e para që ka lindur tërësisht në shekullin e 21-të, e cila do të thotë se ata janë të rritur me teknologjinë në qendër të eksperiencës së tyre jetësore. Telefoni inteligjent dhe mediat sociale janë pjesë e pandarë e jetës së tyre, ndërsa përvoja e tyre e lojërave është një tjetër dritare në botën e tyre të pasur dhe komplekse.

Kompanitë tani janë të detyruara të kuptojnë këtë grup të ri konsumatorësh, që synon të bëjë ndryshime. Reklamat televizive dhe marketingu online janë mjetet që ndikojnë më së shumti në blerjet e tyre, duke bërë të nevojshme një kuptim të thellë të preferencave dhe vlerave të Gjeneratës Alfa.

Gjenerata Alfa është e gatshme të blejë globalisht dhe është një fuqi që pritet të ndërrojë peizazhin e tregut dhe dinamikën e konsumit në vitet në vijim.

Nga Shpat Komoni, CEO i kompanisë SIMS Marketing Agency

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0