General Motors planifikon të “mundë” Tesla deri në 2025-ën: “E ardhmja është elektrike” - Business Magazine Albania

General Motors planifikon të “mundë” Tesla deri në 2025-ën: “E ardhmja është elektrike”

Në shtator 2017, CEO e General Motors, Mary Barra dhe drejtuesit e saj kryesorë vizituan kupolën ku projektohen modelet e ardhshme të makinave konsideruar si tokë e shenjtë për kompaninë, për shkak të automjeteve ikonë që ka krijuar ndër vite.

Nën dritat e sallës së ekspozitës u shfaqën rreth 10 modele të përmasave të vërteta të automjeteve elektrike, duke përfshirë dizajne si Chevy Corvette të prodhuesit të automjeteve dhe një mori fuoristradash. Në atë kohë, pjesa më e madhe e vëmendjes së Wall Street-it ishte në çmimin prej 70 dollarësh për aksion të Tesla-s, CEO i famshëm i së cilës, Elon Musk, po premtonte se do të udhëhiqte tranzicionin e botës drejt energjisë më të qëndrueshme.

Vitrina në kampusin e gjerë të teknologjisë së GM-së në periferi të Detroitit u dha drejtuesve një paraqitje të shkurtër se si ata mund të kalonin Tesla-n dhe rivalët e vjetër si Ford Motor, të cilët po konkurojnë gjithashtu në tregun fitimprurës të automjeteve elektrike.

Vizioni elektrik i Mary Barra

Strategjia e GM-së për një të ardhme “të gjitha elektrike” u krijua gjatë takimeve në shtator 2017, sipas drejtuesve që ishin të pranishëm.

Në themel të planeve ishte një platformë e re, e njohur tani si Ultium, e dedikuar për automjetet elektrike që kompania po zhvillonte.

Prodhimi nga fabrika e parë e GM me teknologjinë e re filloi në fund të vitit të kaluar.

Puna e GM tek makinat elektrike ishte përshpejtuar pasi drejtuesit në 2015 udhëtuan në Silicon Valley për të hulumtuar tendencat në zhvillim dhe për t’u takuar me CEO të Apple, Tim Cook, zyrtarë të Google dhe të tjerë.

Ditët e fundit, drejtuesit janë takuar disa herë për të diskutuar mbi potencialin e platformës dhe për të përpiluar një strategji për automjetet elektrike, sipas disa njerëzve që ishin në takimet e paraportuara më parë.

Lexo edhe: Volvo & Epic Games sjellin teknologjinë e vizualizimit real në gjeneratën e re të makinave falë Unreal Engine

GM deklaroi publikisht besimin e saj në një “të ardhme tërësisht elektrike”, duke shënuar një moment kyç që do të fillonte prodhuesin e vjetër të automjeteve në ndryshimin e tij më ambicioz që nga themelimi i tij në 1908.

Aksionet e GM-së atë javë u rritën më shumë se 11% në rreth 45 dollarë për aksion – duke shënuar rritjen më të madhe javore në atë kohë nën mandatin e Barra si CEO. Fitimet do të zgjasin vetëm disa muaj, por thelluan bindjen e drejtuesve se ata kishin zgjedhur rrugën e duhur.

Vitin e kaluar, GM tha se planifikonte të investonte 30 miliardë dollarë në automjete elektrike deri në vitin 2025, duke përfshirë rinovimin e impianteve ekzistuese, ndërtimin e impianteve të baterive në SHBA dhe lëshimin e 30 modeleve elektrike në mbarë botën, siç është GMC Hummer EV.

“Askush nuk ka aq shumë automjete sa ne do të kemi deri në vitin 2025,” tha Barra në një intervistë me CNBC në janar. GM i ka qëndruar vazhdimisht qëllimit.

Kanë kaluar pothuajse pesë vjet që kur GM bëri deklaratën e saj të madhe, megjithatë numrat ende nuk janë në favor të GM – të paktën jo për momentin. Sipas LMC Automotive, Tesla zotëron 66% të tregut të automjeteve elektrike të vogla, por me rritje të shpejtë në SHBA, ndërsa GM ka vetëm 6%, pasi prodhimi ka qenë i ngadalshëm në rritje. Është gjithashtu duke u shitur më shumë nga Ford dhe Hyundai Motor.

Në përgjithësi, vetëm 8% e shitjeve të GM vlerësohet të jenë automjete elektrike. Kjo përfshin automjetet e prodhuara me ndërmarrje të përbashkëta kineze si SAIC-GM-Ëuling, e cila prodhon një makinë të vogël që ishte automjeti më i shitur elektrik vitin e kaluar në Kinë.

Por Barra, e cila në vitin 2014 u bë gruaja e parë që drejtoi një prodhues automjetesh në Detroit, mbetet e bindur se kjo do të ndryshojë dhe trashëgimia e saj do të varet nga fakti nëse ajo mund ta transformojë prodhuesin e automjeteve në një udhëheqëse elektrike.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0