Gen Z: Gjenerata kundër punës apo e ardhmja e sipërmarrjes? - Business Magazine Albania

Gen Z: Gjenerata kundër punës apo e ardhmja e sipërmarrjes?

Gen Z: Gjenerata kundër punës apo e ardhmja e sipërmarrjes?

“Gen Z-të janë kundër punës.” Mit apo realitet?

Aspiratat e gjeneratës së re janë temë diskutimi shoqëror që na prek të gjithëve. Gjenerata Z përfshin grupin demografik të lindur afërsisht midis viteve 1997 dhe 2012, duke pasuar Milenialët. Të njohur si “nativë dixhitalë”, Gen Z janë rritur me internetin dhe teknologjinë portative, duke qenë dëshmitarë të ngritjes së bizneseve online. Si e ka ndikuar kjo ata?

Gen Z-të në Evropë duan të nisin biznesin e tyre

Greek Apeiron Ventures, një fond investimi për fazën fillestare që fokusohet në ekonominë e Gen Z dhe transformimin e bizneseve, ka publikuar një studim të ri mbi aspiratat dhe motivimet sipërmarrëse të Gjeneratës Z në gjithë Evropën, në bashkëpunim me Z Link. Ky studim, i kryer me 691 pjesëmarrës të Gen Z, të moshës 17-26 vjeç, synon të ofrojë një panoramë mbi gjeneratën e ardhshme të themeluesve evropianë. Një nga gjetjet kryesore është se mbi 62% e të anketuarve kanë shprehur qëllime të larta për të nisur biznesin e tyre brenda 3-5 viteve të ardhshme. Më shumë se gjysma e pjesëmarrësve u shprehën se janë të motivuar nga ndikimi shoqëror. Për më tepër, 91% e të anketuarve theksuan se ndikimi social dhe mjedisor luan një rol kritik në ambiciet e tyre sipërmarrëse. Në lidhje me sektorët, çështja sociale që ata prioritizojnë më shumë është diversiteti dhe përfshirja, e ndjekur nga shëndeti dhe mirëqenia.

Lexo edhe: Prodhohet bateria e parë në botë prej diamanti!

54% janë të interesuar për të siguruar kapital nga investitorët ose fondet VC

Mentorimi është jetik për Gen Z-të. Më shumë se gjysma e pjesëmarrësve shprehën dëshirën për të gjetur një mentor për t’i mbështetur në rrugëtimin e tyre. Mënyra e tyre e preferuar e punës dhe marrjes së udhëzimeve është një përzierje mes bashkëpunimit dhe punës në ekip. Në lidhje me financimin, që Gen Z e konsideron sfidën më të madhe, 54% e të anketuarve dëshirojnë të sigurojnë fonde nga investitorët ose fondet e kapitalit sipërmarrës. Gjithashtu u theksua se Gen Z mund të jetë e gatshme të përdorë mënyra alternative financimi, si crowdfunding, që ofron më shumë kontroll mbi kompaninë. Megjithatë, liderët e ardhshëm të bizneseve theksuan rëndësinë e përmirësimit të aftësive të tyre në menaxhimin financiar, një fushë ku ata shohin boshllëqet më të mëdha. Të anketuarit gjithashtu treguan gatishmëri për të marrë pjesë në programe akselerimi për t’i ndihmuar në gjetjen e kapitalit, njohjen e tregut si dhe për të gjetur bashkëthemeluesit ose ekipin e duhur. Studimi tregon se aspiratat e Gen Z drejtohen drejt vetëpunësimit dhe rrugëve fleksibël të karrierës. Pjesëmarrësit e anketuar janë të gatshëm për të mbushur boshllëqet e tyre të njohurive, duke kërkuar mentorim dhe bashkëpunim, por duke mbajtur ende drejtimin për të marrë vetë vendime.

Motivimi pas studimit të Apeiron Ventures

Duke kuptuar këto nevoja dhe motivime, përpjekjet e Apeiron Ventures janë drejtuar drejt zhvillimit të sistemeve mbështetëse, opsioneve fleksibël të financimit dhe mentorimit. Më herët këtë vit, firma njoftoi nisjen e një fondi të ri investimesh për fazën fillestare me një financim fillestar prej €25 milionë. Fondi i ri synon dy fusha kryesore: transformimin e ndërmarrjeve dhe ekonominë e Gen Z. Apeiron Ventures do të investojë në një portofol prej 20-25 sipërmarrjesh gjatë 4 viteve të ardhshme. “Gen Z po riformëson sipërmarrjen, duke i dhënë përparësi autonomisë, qëllimit dhe ndikimit shoqëror. Shumë prej tyre do të nisin vetëm, duke përdorur inteligjencën artificiale për të inovuar me më pak burime njerëzore,” komentoi Dimitris Kalavros-Gousiou, Partner Themelues në Apeiron Ventures. “Ambiciet e tyre sfidojnë rrugët tradicionale dhe kanë potencialin për të riformësuar industritë, duke sjellë perspektiva të reja dhe të drejtuara nga vlera. Apeiron Ventures është e përkushtuar për të mbështetur udhëtimin e tyre transformues sipërmarrës,” ndau Gousiou.

the recursive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0