Fli në natyrë, motoja e brandit europian të dyshekëve dhe tekstileve handmade - Business Magazine Albania

Fli në natyrë, motoja e brandit europian të dyshekëve dhe tekstileve handmade

Coco-Mat

Fli në Natyrë, është motoja e një prej brandeve më të mira ndërkombëtare të dyshekëve dhe dhe shumë produkteve për një shtëpi dhe familje komode. Prej gati 4 vitesh ky brand europian gjendet edhe në Shqipëri, Tiranë.

Arsid Moriqi, përfaqësuesi zyrtar i Coco-Mat në vendin tonë, tregon se, “Kemi vendosur të punonjë me një brand specific si Coco-Mat. Ai përdor produkte të riciklueshme, jo plastikë dhe jo produkte metalike. Për të gjitha porduktet ofrohet garanci deri në disa vite”. Cilësia dhe materiali i shëndetshëm dallohen me sy, me prekje. Arsidi tregon se, “Të gjitha produktet Coco- Mat janë hand made, ndërsa ka persona që kujdesen për të testuar lëndën e parë dhe më tej vijohet me prodhimin.

Coco-Mat është në 122 vende të tjera të Botës, Europë, Amërikë, Azi, etj. “Neve na bën krenar që kemi një brand Coco-Mat, duke parë se ka shumë klientë të tjerë besnikë dhe ka shumë hotele që furnizohen dhe janë arreduar me Cocomat nëpër botë”, thotë ai.

Fanatike për sigurimin e lëndës së parë, gjithçka e saj përpunohet dhe prodhohet në Greqi me moton “Sleep on nature”. Pra, një produkt europian me certifikatë europiane. Çdo dyshek i blerë Coco -Mat ka zinxhir, ku hiqet copa, lahet dhe shikon çfarë ka Brenda dyshekut. Pra, ju paguani atë që shihni dhe jo atë që ju thonë.

Sipas z.Moriqi, ka potencial blerës në tregun vendas, pasi konsumatët udhëtojnë jashtë, në tregje të ndryshme të botës dhe shohin produktet e pranishme, produktet më të kërkuara. Ai thekson se, “ne nuk fokusohemi tek çmimi që ka produkti ynë, por te cilësia dhe krahasuar me shumë brande të tjera, cilësia është superiore”.

Një brand me target konsuamtorin me shije dhe me vëmendje të kujdesshme ndaj natyrës, Moriqi thekson se klienti personifikohet me produktin cilësor që blen. Ndaj më të apasionuarit janë ata që janë shumë të lidhur me natyrën.

Një treg i rëndësishëm potencial është hoteleria për këtë produkt. “Ne aktualisht ende nuk kemi krijuar bashkëpunimet e duhura me hotelet. Jemi kompania e vetme që ofrojmë certifikata siguruese të domosdoshme për pajisjet e tekstileve dhe dyshekët në hotelet. Produktet janë të pajisura me certifikatën safety për mbrojtjen ndaj zjarrit, një kriter i domosdoshëm për hotelet. Dhe Coco-Mat është një ndër kompanitë e vetme në vend që e ofron këtë. Garancia ndërkohë ofrohet për të gjitha produktet. Një peshqir Coco-Mat për shembull ka garanci për ruajtjen e cilësisë për 365 ditët e vitit”, thotë përfaqësuesi i Coco-Mat të Shqipëri.

Prodhimet kryesore të këtij brandi të lindur kaq afër nesh, Greqi, janë krevatë, dyshekë, jastekë, tekstike (çarçafë, peshqirë, jorganë). Ajo ka dy jorganë specifikë me leshin e deles australiane dhe me pupulat e gushës së rosës. Të gjitha të certifikuara, ipoalergikë dhe me përbërje pambuk.

Një produkt i rëndësishëm janë biçikletat 100% me dru, të bëra hand made. Materiali me të cilin janë ndërtuar është druri, me të cilin grekët prodhonin anijet, me një rezistencë shumë të lartë ndaj lagështirës. Biçikletat e drurit do të ishin një formë shumë e mirë për kompanitë delivery.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0