Fituesit e Agro Challenge Albania: Alpine Bees dhe Vajra Malësie

Fituesit e Agro Challenge Albania: Alpine Bees dhe Vajra Malësie

Agro Challenge

Agro Challenga Albania, ishte konkursi i startup-eve i mbajtur më datë 26 korrik në Universitetin Barleti. Ky konkurs u zhvillua nga Adriapol Institute me mbështetjen financiare të Qeverisë Gjermane nëpërmjet GIZ.

Dy fituesit e këtij konkursi ishin Alpine Bees dhe Vajra Malësie, dy startup-e, të cilat aktivitetin  e tyre e zhvillojnë në qytetin e Shkodrës.

Lexoni: Agro Challenge, konkursi i ideve të biznesit në fushën agro vjen për herë të parë në Shqipëri

Alpine Bees është një startup i drejtuar nga Rinaldo Gjolaj, themeluar në vitin 2018. Duke e nisur aktivitetin e tij vetëm me 3 koshere për prodhimin e mjatit të bletëve. Në vetëm 2 vite, ky startup ka arritur të rrisë asetet e tij dhe sot numëron më shumë sesa 100 koshere. Disa nga nënproduktet e Alpine Bees janë: Mjaltë Shumëlulesh, polen, superfood, etj. Rinaldo ka marr pjesë në konkurse të tjera në Shqipëri dhe ka një vizion të qartë se ku do të shkojë “Alpine Bees” në 2022. Në dy vite ky startup synon të shënojë  shitjet e para në tregun ndërkombëtar dhe duke shtuar numrin e koshereve në 200 të tilla.

“Vajra Malësie” ka nisur aktivitetin në 2018, në zonën e Malsisë së Madhe, Koplik. Ky startup është themeluar nga Ervin Ceraj, i cili ka një eksperiencë të gjatë në kultivimin e bimëve mjekësore. Qëllimi i këtij startup-i është krijimi i vajrave esenciale cilësore brenda në fermë, duke mundësuar mbylljen e ciklit të produktit. Ky startup ka në zotërim 2 Ha tokë me: sherebele, livando dhe makth. Produkti kryesor që prodhon është vaji esencial i lavandulës.

“Alpine Bees” dhe “Vajra Malësie” do të kenë mundësi të marrin pjesë në samitin i cili do të zhvillohet në Greqi në tetor 2020, “Future Agro Challenge”. Në këtë konkurs marrin pjesë startup-e në fushën agro nga e gjithë Evropa dhe konkurrohet për një çmim në vlerën 20 000 euro.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0