Firmoset marrëveshja për ndërtimin e hekurudhës Tiranë-Durrës

Pas një përpjekjeje mbi 3 vjeçare dhe një debati të thekshëm dy vite më parë në Komision me Ministrinë e Ekonomisë për heqjen e fodneve nga buxheti i Ministrisë së Infrastrukturës për hekurudhën shqiptare, qeveria shqiptare firmosi sot, të mërkurën kontratën për rehabilitimin e hekurudhës Tiranë-Durrës dhe ndërtimin e segmentit të aeroportit të Rinasit.

“Projekti për rehabilitimin e linjës hekurudhore nga Durrësi në Tiranë dhe lidhja me aeroportin ndërkombëtar të Tiranës është një ndër projektet prioritare të Qeverisë Shqiptare, përcaktuar edhe në dokumentet strategjikë kombëtar dhe njëkohësisht pjesë e axhendës të konektivitetit të Procesit  të Berlinit, e cila parashikon lidhjen e përmirësuar të rrjeteve të transportit dhe energjisë brenda Ballkanit Perëndimor, si një faktor nxitës për rritjen ekonomike.”- u shpreh ministrja Balluku.

Ajo vijoi më tej se “Linja hekurudhore Tiranë-Durrës është aktualisht, dhe sot që flasim një pjesë e ngarkuar përsa i përket trafikut të udhëtarëve, pasagjerëve, por edhe të mallrave. Megjithatë nuk duhet harruar që kjo hekurudhë është ndërtuar në vitin 1951, ka pasur një rehabilitim të saj në vitin 1996 dhe ka më shumë se dy dekada e amortizuar dhe në nevojë të plotë për një rehabilitim të thellë, por sigurisht ky investim nuk do mbetet i vetmi në rrjetin tonë hekurudhor pasi në planet tona afatmesme ne kemi dhe rehabilitimin e hekurudhës Vorë-Hani i Hotit dhe të linjës Pogradec-Korçë duke shtuar dhe linjën e re Korçë-Kapshticë, të cilat parashikohet të rivitalizojnë të gjithë sistemin hekurudhor në Republikën e Shqipërisë.”

Projekti parashikon rehabilitimin e linjës ekzistuese nga stacioni Qendror i Durrësit, i cili është ekzistues, deri në vendndodhjen e ardhshme të Terminalit të Transportit Publik të Tiranës, i cili është një projekt që po dizenjohet me shumë skurpolozitet nga Bashkia e Tiranës, si dhe ndërtimin e një linje të re hekurudhore prej 5.7 kilometrash e cila do të lidhë nyjen me aeroportin e Rinisnit.

Ky projekt do të mundësojë multi-modalitetin e sistemit të transportit në zonën metropolitiane Tiranë-Durrës nëpërmjet krijimit të një rrjeti të integruar dhe efikas duke mbuluar kështu zonën me aktivitetin më të lartë ekonomik në Republikën e Shqipërisë.

Arteria e re hekurudhore do të sjellë një risi në lëvizjen e pasagjerëve drejt aeroportit ndërkombëtar të Tiranës, aeroportit “Nënë Tereza” që do të konkurrojë drejtpërdrejtë përdorimin e automjeteve private, duke ndikuar edhe në lehtësimin e trafikut të rënduar në oraret e pikut të lëvizjes.

Nga ana tjetër rehabilitimi i linjës ekzistuese do të përmirësojë ndjeshëm cilësinë e lëvizjes së qytetarëve midis dy qyteteve të mëdha të Shqipërisë dhe do të zvogëlojë distancën kohore midis Tiranës dhe Durrësit gati në 22 minuta dhe nga Tirana në aeroportin e Rinasit vetëm 12 minuta. Përmes përmirësimit të infrastrukturës dhe operimeve hekurudhore do të sigurohet një regjim miqësor për mjedisin.

“Shmangia e bllokimeve të trafikut rrugor mes Tiranës dhe Durrësit dhe aeroportit të Rinasit sigurisht si dhe reduktimi i ndotjes së ajrit nga trafiku i rënduar i automjeteve në këto dy qytete. Projekti do të ndikojë në mënyrë të konsiderueshme edhe në krijimin e vendeve të reja të punës pasi parashikohen që të punësohen rreth 2200 punonjës, ndërkohë që kursimet nga përdorimi i hekurudhës të krahasuar me përdorimin e automjeteve private do të jenë rreth 55 milionë euro në vit. “- u shpreh Balluku.

Sipas parashikimeve kontraktuale punimet do të përmbyllen brenda një afati 30 mujor ose e thënë ndryshe në verën e vitit 2023. Duke përgëzuar të gjithë ekipin për punën e deritanishme uroj që hekurudha shqiptare si përfitues i projektit dhe INC SPA si zhvillues i tij të kenë në vijim një marrëdhënie të shkëlqyer bashkëpunimi deri në rijetësimin dhe modernizimin e hekurudhës Tiranë-Durrës për ti dhënë Shqipërisë dhe qytetarëve tanë një alternativë transporti më të mirë, eficente dhe miqësore me mjedisin.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0