Festim Hoxha: “Biznesi pranë lumit gjeneroi para”


Festim Hoxha prej tetë vitesh i është përkushtuar sipërmarrjes. Në luginën e Drinit të Zi ai ka ngritur restorantin e quajtur “Kamping Hoxha”. Sot ai është 30 vjeç, por kur mendoi të fillonte sipërmarrjen e tij, ishte vetëm 22 vjeç.

Festimi besoi shumë tek ideja e tij, pavarësisht se familiarët ishin skeptikë për këtë investim. “Për ta, të invesoje në breg të lumit ishte si të hidhje paratë në lumë. Por në fakt, lumi gjeneroi para”, thotë Festimi për BusinessMag.al. Vit pas viti ai bëri investime në biznesin e tij. Si fillim ngriti restorantin, me të cilin krijoi rrjetin e klientëve. Kohët e fundit, ai ka punuar fort për ndërtimin e një kampingu. Një investim i nxitur nga klientët.

Në restorantin e tij në fshatin e quajtur Rreth Kale, tashmë i njohur si një nga restorantet më të mira të luginës së Drinit të Zi, shërbehet ushqim tradicional i zonës së tij. Në fundjavë, duhet të presësh radhën për të siguruar një tavolinë, për të shijuar ushqimin që serviret nga duart e nënës së tij. Krahas banorëve të zonës, turistët e huaj janë klientët besnikë të tij. Ata janë kryesisht gjermanë. “Kush na ka vizituar një herë është kthyer prapë”, thotë ai. Turistët mbeten shumë të kënaqur nga shërbimi, gatimet e zonës, bujaria dhe mikpritja që u bëhet.

Lexo: Guest House Adriatiku, shtëpia mikpritëse në Malësi të Madhe

Një çift turistësh gjermanë u habitën me kulturën e zonës. Të gjithë vendasit i përshëndesnin, kur dinin edhe vetëm një përshëndetje anglisht apo gjermanisht. Për turistët kjo është mbresëlënëse dhe thonë se njerëzit janë pak skeptik kur bëhët fjalë për të vizituar vendet e Ballkanit për shkak së kultura nuk njohet plotësisht. Por, në ato pak ditë që kanë kaluar aty, ata thonë që kanë gjetur gjëra që kurrë nuk i kanë gjetur në Gjermani.
Natyrisht që për Festimin dhe familjen e tij, kënaqësia e klientëve është qëllimi kryesor dhe kur kjo arrihet ata motivohen edhe më shumë dhe kuptojnë se janë në rrugën e duhur. E gjithë familja është angazhuar në këtë biznes bashkë me dy punëstorë të zonës.

Ai është përfitues i projektit Idea, me trajnim dhe financim. Ai tregon se,“në të ardhmen synoj të rris më tej biznesin dhe të krijoj një agrobiznes të plotësuar”, thotë Festimi për BusinessMag.al.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale