Afrimi i festave të fundvitit, Krishtlindja dhe Viti i Ri, edhe këtë vit si çdo herë po shoqërohet me luhatjen të çmimeve për disa prej produkteve bazë ushqimore në tregjet e vendit.
Në tregjet kryesore të fruta perimeve, tek Pazari i Ri në kryeqytet dhe tregun Agroushqimor në zonën e Kasharit në autostradë, që furnizojnë pikat e shitjes me pakicë, çmimet kanë pësuar rritje të ndjeshme.
Tregtarët thonë se, prodhimet vendase vazhdojnë të shiten me çmime disi të arsyeshme, ndërsa produktet e importit si pasojë edhe e zhdoganimeve janë më të larta.
Sipas tyre “Prodhimet e sezonit janë drejt fundit, ndaj ka më pak prodhime vendi në treg e për pasojë çmimet më të larta janë të natyrshme për periudhën. Por kërkesa në rritje për këto produkte, në prag të festave ka shtrenjtuar edhe më shumë çmimet e shitjes, nga ana e tregtarëve”.
Nga një vëzhgim në tregjet e shitjes së produkteve bujqësore, shihet se në fillim të kësaj jave çmimet e perimeve dhe zarzavateve janë rritur disa herë, krahasur me javën e kaluar.
Të hënën çmimi i domateve shënoi 90 lekë/kg nga 50 lekë/kg që ishte një javë më parë. Kastravecat shiten 40% më shtrenjtë, po ashtu edhe çmimet e patateve, qepëve etj, janë rritur me 25-30%. Rritje të kostos kanë pësur edhe frutat.
Qytetarët zgjedhin tregjet kryesore për të blerë ushqimet e nevojshme, për shkak te çmimeve të tyre më të lira se marketet që kanë pranë shtëpive. Por ajo qe ata i druhen është fenomeni i përvitshëm i rritjes ekstreme ne prag të festes se Vitit të Ri. Rritja e çmimeve që nga festat e nëntorit e deri për vit te ri është një fenomen i përvitshëm, por në asnjë rast autoritetet nuk kanë mundur ta frenojnë atë, pavaresisht planeve per ngritjen e tregjeve paralele apo ushtrimin e kontrolleve per abuzime me çmimet e shitjes.
INSTAT raportoi se fundi, gjatë muajit nëntor rritja vjetore e çmimeve për zarzavatet dhe patatet ishte 35.6%, ritmi më i lartë i vitit, ndërsa shporta e ushqimeve pësoi një rritje vjetore me 5.9%. Brenda grupit të ushqimeve çmimet e nëngrupit “zarzavate përfshirë patatet” u rritën me 35,6 %, pasuar nga nëngrupi “fruta” me 13,9 %, nëngrupi “vajra dhe yndyrna” me 2,4 %, nëngrupi “sheqer, reçelna e ëmbëlsira” me 1,1 %, etj.
/ATSH/
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.