Facebook u bën thirrje partive shqiptare që të jenë transparente në reklama - Business Magazine Albania

Facebook u bën thirrje partive shqiptare që të jenë transparente në reklama

Facebook u ka bërë thirrje partive politike shqiptare të jenë transparente në mënyrën se si ata financojnë reklamat e tyre politike në faqet e saj përpara zgjedhjeve të muajit tjetër.

Një deklaratë nga Facebook tha se duke filluar nga e enjtja “të gjitha reklamat elektorale dhe politike në Shqipëri duhet të vijnë nga reklamues të autorizuar. Sipas mediave të huaja, Facebook thekson se të gjithë reklamat do kenë mbishkrimin: të paguara.

Shqipëria voton më 25 prill. Për shkak të pandemisë së koronavirusit, fushata elektorale pritet të zhvillohet në një pjesë të madhe të saj në mediat sociale, përfshirë Facebook. Kjo pasi Komiteti i Ekspertëve ka ndaluar takimet e fushatës me mbi 10 persona në Shqipëri.

Që nga qershori 2019, Facebook ka vënë në dispozicion globalisht mjetet e tij të transparencës së reklamave, të cilat u mundësuan reklamuesve të bëhen të autorizuara për të shfaqur reklama politike, të vendosin mohime “Paid for by” në reklamat e tyre dhe të fusin reklamat e tyre në Bibliotekën Ad për shtatë vjet.

ABC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0