Fabrikat e Europës po përballen me vonesa të furnizimit - Business Magazine Albania

Fabrikat e Europës po përballen me vonesa të furnizimit

Prodhuesit e zonës euro po luftojnë vonesat e papara në sigurimin e lëndëve të para dhe pjesëve, duke çuar në një grumbullim rekord të porosive të papërfunduara dhe në rritje të çmimeve ndërsa ekonomia fillon të rimëkëmbet.

Fabrikat e anketuara nga IHS Markit përmendën një “mospërputhje të kërkesës dhe ofertës” së bashku me vështirësitë e transportit, veçanërisht transportin e mallrave në det, si arsyet kryesore të vonesave. Një matës i aktivitetit prodhues u rrit në 62.9 në Prill, leximi më i lartë në historinë 24-vjeçare të studimit edhe pse pak më poshtë se një vlerësim i mëparshëm.

Kompanitë raportuan kosto më të larta për kimikatet, metalet dhe plastikën dhe ulën inventarët e tyre për t’u përballuar. “Prodhimi i eurozonës po lulëzon”, tha Chris Williamson, ekonomisti kryesor i biznesit i IHS Markit. “Pasoja e kërkesës që shkon përpara ofertës është çmimi më i lartë i ngarkuar nga prodhuesit, të cilët tani po rriten gjithashtu me ritmin më të shpejtë të regjistruar ndonjëherë nga sondazhi.”

Infeksionet me koronavirus dhe progresi i ngadaltë në vaksinimet e çuan zonën e euros në një recesion të dyfishtë në tremujorin e parë, duke lënë ekonominë e bllokut prapa SHBA ende një përmirësim të inokulimeve dhe perspektivën që 800 miliardë euro të rajonit (963 miliardë dollarë) fondi i përbashkët i rimëkëmbjes së shpejti do të nisë optimizmin.

Williamson tha se rritjet e punësimit dhe investimet në makineri dhe pajisje të sinjalizuara në sondazh mund të ndihmojnë kompanitë të kapërcejnë kufizimet e kapacitetit. “Kjo duhet të ndihmojë në ofrimin e kërkesës dhe kërkesës në linjë, duke hequr disa presione nga çmimet,” tha ai. “Por kjo do të marrë patjetër kohë.”

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0