"Emotion AI" mund të jetë trendi i ardhshëm për bizneset, dhe kjo mund të jetë problematike - Business Magazine Albania

“Emotion AI” mund të jetë trendi i ardhshëm për bizneset, dhe kjo mund të jetë problematike

"Emotion AI" mund të jetë trendi i ardhshëm për bizneset, dhe kjo mund të jetë problematike

Ndërsa bizneset eksperimentojnë me integrimin e AI-së kudo, një trend i papritur është kthimi i kompanive drejt AI-së për të ndihmuar botët e reja të kuptojnë më mirë emocionet njerëzore. Është një fushë që quhet “Emotion AI” ose “AI e emocioneve,” sipas raportit të ri të Enterprise SaaS Emerging Tech Research nga PitchBook, i cili parashikon se kjo teknologji është në rritje.

Arsyetimi është i thjeshtë: Nëse bizneset vendosin asistentë të AI-së për ekzekutivët dhe punonjësit, bëjnë që chatbot-et e AI-së të jenë shitësit dhe përfaqësuesit kryesorë të shërbimit të klientëve, si mund të kryejë AI-ja një punë të mirë nëse nuk kupton dallimin midis një “Çfarë do të thuash me këtë?” të inatosur dhe një “Çfarë do të thuash me këtë?” të hutuar? AI e emocioneve pretendon të jetë vëllai më i sofistikuar i analizës së ndjenjave, teknologjia para-AI që përpiqet të nxjerrë emocionet njerëzore nga ndërveprimet me tekst, veçanërisht në rrjetet sociale. AI e emocioneve është ajo që mund të quhet multimodale, duke përdorur sensorë për hyrje vizuale, audio dhe të tjera, të kombinuara me mësimin e makinës dhe psikologjinë për të përpiqur të zbulojë emocionet njerëzore gjatë një ndërveprimi. Ofruesit kryesorë të shërbimeve të cloud-it AI ofrojnë shërbime që u japin zhvilluesve akses në aftësitë e AI-së së emocioneve, si p.sh. Shërbimet kognitive të Microsoft Azure me API-në e Emocioneve ose shërbimin Rekognition të Amazon Web Services. (Ky i fundit ka pasur pjesën e tij të polemikave gjatë viteve.) Ndërsa AI e emocioneve, edhe kur ofrohet si shërbim cloud, nuk është e re, rritja e papritur e botëve në fuqinë punëtore i jep asaj një të ardhme më të madhe në botën e biznesit sesa më parë, sipas PitchBook.

Lexo edhe:Qeveria e Maqedonisë të Veriut mbështet hyrjen në treg të grupit 4iG, investitorit të One Albania

“Me përhapjen e asistentëve të AI-së dhe ndërveprimeve të plota të automatizuara njeri-makinë, AI e emocioneve premton të mundësojë interpretime dhe përgjigje më të ngjashme me ato njerëzore,” shkruan Derek Hernandez, analist i lartë për teknologjitë në zhvillim në PitchBook, në raport. “Kamerat dhe mikrofonat janë pjesë integrale e anës hardware të AI-së së emocioneve. Këto mund të jenë në një laptop, telefon ose të vendosura individualisht në një hapësirë fizike. Për më tepër, pajisjet e veshjes ka të ngjarë të ofrojnë një tjetër rrugë për të përdorur AI-në e emocioneve përtej këtyre pajisjeve,” tregon Hernandez për TechCrunch. (Pra, nëse chatbot-i i shërbimit të klientëve kërkon akses në kamerë, kjo mund të jetë arsyeja.) Në këtë drejtim, një grup në rritje startups po krijohen për të mundësuar këtë. Kjo përfshin Uniphore (me $610 milion të mbledhura në total, përfshirë $400 milion në 2022 të udhëhequra nga NEA), si dhe MorphCast, Voicesense, Superceed, Siena AI, audEERING, dhe Opsis, secili prej të cilëve gjithashtu ka mbledhur shuma modeste nga VCs të ndryshëm, sipas vlerësimeve të PitchBook. Sigurisht, AI e emocioneve është një qasje shumë Silicon Valley: Përdorni teknologjinë për të zgjidhur një problem të shkaktuar nga përdorimi i teknologjisë me njerëzit. Por edhe nëse shumica e botëve të AI-së do të fitojnë eventualisht një formë të empatisë së automatizuar, kjo nuk do të thotë se kjo zgjidhje do të funksionojë vërtet.

Në fakt, herën e fundit që AI e emocioneve u bë një interes i nxehtë në Silicon Valley — rreth vitit 2019 kur shumica e botës së AI/ML ishte ende e fokusuar në vizionin kompjuterik më shumë sesa në gjuhën dhe artin gjenerativ — studiuesit hodhën një pengesë në këtë ide. Atë vit, një ekip studiuesish publikoi një meta-rishikim të studimeve dhe konkludoi se emocionet njerëzore nuk mund të përcaktohen në të vërtetë nga lëvizjet e fytyrës. Me fjalë të tjera, kjo ide që mund t’i mësojmë një AI-së të zbulojë ndjenjat e një njeriu duke e bërë atë të imitojë se si të tjerët njerëz përpiqen ta bëjnë këtë (duke lexuar fytyrat, gjuhën e trupit, tonin e zërit) është disi e gabuar në supozimin e saj.

Ka gjithashtu mundësinë që rregullimi i AI-së, si p.sh. Akti i AI-së i Bashkimit Evropian, i cili ndalon sistemet e zbulimit të emocioneve për përdorime të caktuara si arsimi, mund ta ndalojë këtë ide që në fillim. (Disa ligje shtetërore, si p.sh. BIPA e Illinois, gjithashtu ndalojnë mbledhjen e leximeve biometrike pa leje.)

E gjitha kjo jep një pamje më të gjerë në këtë të ardhme të AI-së kudo që Silicon Valley aktualisht po ndërton me shpejtësi. Ose këto botë të AI-së do të përpiqen të kuptojnë emocionet për të bërë punë si shërbimi ndaj klientit, shitjet dhe HR dhe të gjitha detyrat e tjera që njerëzit shpresojnë t’i caktojnë atyre, ose ndoshta ato nuk do të jenë shumë të mira në asnjë detyrë që vërtet kërkon atë aftësi. Ndoshta ajo që po shohim është një jetë zyre e mbushur me botë të AI-së në nivelin e Siri-së rreth vitit 2023. Krahasuar me një botë të detyruar nga menaxhmenti që supozon emocionet e gjithsecilit në kohë reale gjatë takimeve, kush mund të thotë cila është më keq?

techcruch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0