Elon Musk, njeriu i tretë më i pasur në botë

Elon Musk është themeluesi, CEO, CTO , teksa po punon për të revolucionarizuar transportin si në Tokë, përmes prodhuesit të makinave elektrike Tesla në hapësirë, përmes prodhuesit të raketave Space X.

Por veç kësaj, Musk është bërë njeriu i tretë më i pasur në botë duke kapërcyer kështu themeluesin e “Facebook” Mark Zuckerberg. Të ardhurat nga prodhimi i makinave elektrike, kanë bërë që Musk të bashkohet me indeksin prestigjioz S&P 500 të kompanive më të mëdha të listuar në SH.B.A. Si rrjedhojë, fitimi ishte marramendës dhe çmimi i aksionit u rrit deri në 12 përqind në 460 $ (347 £), duke e vlerësuar Tesla-n me 320 miliardë £. Pas arritjes, Musk e dërgoi pasurinë personale në vlerën e 82 miliardë paund.

LEXO: Vetëm me 3 fjalë, Elon Musk shpjegoi se si mund të bëhesh ekspert në çdo gjë

Tashmë për Indeksin e Miliarderëve të Bloomberg, Musk ndodhet në vendin e 3 duke u cilësuar si një nga njerëzit më të pasur në botë. Miliarderi i lindur në Afrikën e Jugut zotëron një 20 përqind të aksioneve në Tesla. Kjo e zhvendos 49-vjeçarin në vendin e tretë, mbi pasurinë e Zuckerbergut prej 80 miliardë £. Kjo do të thotë se vetëm themeluesi i Amazon Jeff Bezos, me 139 miliardë £ në emrin e tij, dhe themeluesi i Microsoft Bill Gates, me 97 miliardë paund, janë përpara tij, për nga pasuria. Për t’u kualifikuar për pagën maksimale, Musk duhet të ndërtojë Tesla në një kompani 490 miliardë £ deri në vitin 2028, ndërsa Space X është duke përmbushur kontratën e saj të parë tregtare me agjencinë hapësinore amerikane Nasa.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale