Elon Musk bën thirrje për “ndarjen” e Amazon - Business Magazine Albania

Elon Musk bën thirrje për “ndarjen” e Amazon

Elon Musk bëri thirrje për “ndarjen” e Amazon, pas një mosmarrëveshje për një e-book rreth koronavirusit. Sipërmarrësi doli në mbrojtje të një autori libri, i të cilit që kishte të bënte me pandeminë e koronavirusit, që u refuzua nga Amazon Kindle.

Musk etiketoi shefi ekzekutiv të Amazon Bezos, në një cicërimë në Twitter, duke thënë se vendimi i tij ishte i çmendur dhe kishte ardhur koha për të shpërbërë Amazon. Amazon tha se libri është refuzuar gabimisht dhe do të ri-publikohej. Autori i librit Alex Berenson mori vëmendjen e Musk pasi publikoi një mesazh nga Amazon, që i thoshte se libri i tij për pandeminë nuk përputhej me rregulloren e kompanisë. “Ata më censuruan!” shkruajti z. Berenson. “Libri bazohet tërësisht në të dhëna të publikuara nga qeveria dhe revistat shkencore. Nuk thotë se koronavirusi nuk është i vërtetë ose nuk vret njerëz.” Musk ka kritikuar vazhdimisht politikat e qeverisë rreth pandemisë së koronavirusit.

Musk e kishte përshkruar urdhrin si fashizëm dhe kërcënoi të largonte Tesla nga Kalifornia. Musk dhe Bezos janë dy rivalë edhe në industrinë hapësinore. Musk kishte themeluar SpaceX në 2002, dy vite pasi Bezos nisi  firmën e tij të raketave Blue Origin. Vitin e kaluar, Bezos kritikoi idenë e Musk për të kolonizuar Marsin.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0