Ellen, trageti elektrik mban flamurin e Danimarkës - Business Magazine Albania

Ellen, trageti elektrik mban flamurin e Danimarkës


Trageti më i madh elektrik, quhet Ellen dhe lundroi për herë të parë midis porteve jugore daneze.

Trageti elektrik është i aftë të transportojë 30 automjete dhe 200 pasagjerë. Ai ushqehet nga një bateri me kapacitet 4.3MWh, prodhuar nga kompania zvicerane e baterive Lekanché.

CEO i Lekanché, Anil Srivastava tha në një deklaratë se, “Gjatë një viti, trageti elektrik do të shmangë lëshimin në atmosferë të 2,000 tonëve dioksid karboni, 42 tonë azot, 2.5 tonë grimca dhe 1.4 tonë dioksid squfuri”.

Trageti është në gjendje t’u ofrojë pasagjerëve një udhëtim të jashtëzakonshëm të këndshëm pa zhurmë, dridhje dhe tymosje.

Anija mund të lundrojë deri në 22 milje detare midis destinacioneve. Tani do të duhet të dëshmojë se mund të sigurojë deri në shtatë udhëtime kthimi në ditë.

Ellen u inagurua duke u vënë në punë dy muaj pasi qeveria daneze përforcoi objektivat e saj për të ulur emetimet në ambient nga 40% në 70% krahasuar me nivelet e 1990. Kjo është një nga politikat mjedisore më ambicioze në botë.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0