Elektrifikimi i makinave klasike, një biznes në rritje - Business Magazine Albania

Elektrifikimi i makinave klasike, një biznes në rritje

makinave klasike

Biznesi i restaurimit të makinave klasike britanike dhe i zëvendësimit të motorëve të tyre me motorë elektrikë po lulëzon, sipas Lunaz, një kompani që bën pikërisht këtë.

Kërkesa për automjetet e saj elektrike Rolls-Royce, Bentley, Aston Martin, Range Rover dhe Jaguar ka qenë kaq e lartë, saqë porositë për 2022 dhe 2023 tashmë janë mbyllur. Për të përballuar kërkesën, kompania ka zgjeruar fuqinë punëtore me 500% në 12 muaj, në 120 punonjës.

Lunaz, e cila numëron ish-futbollistin David Beckham ndër investitorët e saj, po rrit selinë e saj në Silverstone, Angli (vendndodhja e qarkut të Formula 1 me të njëjtin emër) në mënyrë që 110 automjete të mund të restaurohen, riinxhinierohen dhe elektrizohen çdo vit. Kjo shifër është rritur 50% krahasuar me vitin 2020.

Objekti i restaurimit dhe elektrifikimit do të zgjerojë gjurmën e tij me 400% në vitin 2022 në një përpjekje për të përballuar atë që Lunaz i përshkruan si shitje “të rëndësishme” në Europë, SHBA dhe Azinë Paqësore.

Lunaz thotë se makinat e saj klasike të elektrizuara po tërheqin një brez të ri blerësish. “Këto gra dhe burra e kishin hedhur poshtë më parë idenë e zotërimit të një makine klasike për shkak të çështjeve rreth besueshmërisë, përdorimit dhe qëndrueshmërisë”, tha kompania. “Dhe pikërisht Lunaz u përgjigjet këtyre pikëpyetjeve, duke e bërë pronësinë e makinës klasike një propozim të rëndësishëm për brezat e ardhshëm.”

Çuditërisht, këto makina nuk janë të lira. Çmimet për automjetet Lunaz fillojnë nga 290,000 £ (395,000 dollarë) plus taksat lokale për një Range Rover klasik të elektrizuar. Restaurimet e Bentley Continentals dhe Rolls-Royce Silver Clouds fillojnë me 350,000 £ (476,000 dollarë) plus taksa, ndërsa Rolls-Royce Phantom V është 550,000 £ (748,000 dollarë) dhe shtesa më e fundit në gamë, Aston Martin fillon me £950,000 (1.3 milionë dollarë).

Lexoni: Nga tollonat për bukë, në miliarder: Mendja hebraike e Jan Koum pas WhatsApp

Përveç blerësve që kërkojnë ta bëjnë makinën e tyre të parë klasike një automjet të elektrizuar, Lunaz ka parë një industri të ringjallur duke nxitur kërkesën për modelet e saj Bentley, Range Rover dhe Rolls-Royce të fokusuar tek pasagjerët.

David Lorenz, themeluesi dhe shefi ekzekutiv i Lunaz Group, tha se, “Rritja e kërkesës globale për një makinë klasike të elektrizuar dhe të rindërtuar nga Lunaz është pohim se klientët po i përgjigjen një propozimi që ruan makinat më të famshme në historinë britanike të automobilave, ndërkohë që i përgjigjet urgjencës globale, për kalim në praktika më të qëndrueshme. Jemi krenarë që prezantojmë një audiencë krejtësisht të re dhe të ndërgjegjshme me kënaqësitë e pronësisë klasike të makinave, duke iu përgjigjur pyetjeve kryesore të besueshmërisë, përdorshmërisë dhe qëndrueshmërisë.”

Zotërimi i një makine të përgjegjshme për mjedisin, edhe nëse kushton më shumë para, është në krye të listës së dëshirave të shoferëve të millennials. Lunaz thotë se e sheh këtë të reflektuar në mënyrën se si “shumica dërrmuese” e klientëve të saj vijnë nga grupmoshat më të reja jashtë profilit tipik të blerësve të makinave luksoze.

/forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0