Ekspozohet Michael Bloomberg: Shifra marramendëse për miratimin e ligjeve në shtetet me të ardhura të ulëta dhe të mesme - Business Magazine Albania

Ekspozohet Michael Bloomberg: Shifra marramendëse për miratimin e ligjeve në shtetet me të ardhura të ulëta dhe të mesme

Michael Bloomberg

Ligjet e rrepta anti-duhan bëjnë efektin e kundërt. Rasti i Turqisë është shembulli më i mirë për këtë. I konsideruar një “shembull suksesi”, sa i takon implementimit të thuajse të gjitha politikave të OBSH-së për kontrollin e duhanit, Turqia ka pësuar një ngritje të numrit të duhanpirësve nga 27 në 31 përqind nga viti 2012 në 2018-ën.

E megjithatë, Bloomberg po paguan shuma marramendëse për të mundësuar implementimin e këtyre praktikave qartazi jo-funksionale. Një hetim i Competitive Enterprise Institute (CEI) i publikuar së fundmi zbulon aferat e sipërmarrësit të njohur Michael Bloomberg me organizata dhe institucione në shtetet në zhvillim, ku po lobon për të ndaluar nikotinën në të gjitha format jo-farmaceutike, edhe kur bëhet fjalë për produkte të krijuara si një alternativë me risk të reduktuar ndaj cigares tradicionale.

Artikulli investigues i publikuar prej CEI i realizuar nga Michelle Minton, analizon strategjinë e Campaign for Tobacco Free Kids (CTFK), një projekt i cili ka marrë grante shumë të mëdha nga Bloomberg-u. Ky projekt i kanalizon të ardhurat në shtete me të ardhura të mesme apo të ulëta, si Bosnia, Ukraina, Indonezia, Filipinet dhe Meksika.

Në Bosnje, Ministri i Shëndetit aprovoi një reformë me pikëpamje ekstremiste anti-duhan, me mbështetjen e CTFK-së së financuar nga Bloomberg-u. Në Ukrainë, mbështeti “kërkime ekonomike për të justifikuar masat e reja dhe diskredituar argumentet e industrisë”, ndërsa organizata që merr grante nga Bloomberg-u, LIFE, mori të ardhura “për të diskredituar industrinë e duhanit dhe për t’i nxjerrë jashtë procesit të krijimit të politikave”.

Plani i CTFK-së së Bloomberg-ut përfshin partneritetin me media lokale për t’u siguruar që publiku dhe veçanërisht krijuesit e legjislacioneve të dëgjojnë çfarë do CTFK-ja dhe të injorojnë mesazhet kundërthënëse.

Sido që të jetë, këto politika që shtyhen nga Bloomberg-u dhe CTFK-ja injorojnë faktin se ato nuk sjellin kurrfarë uljeje në numrin e duhanpirësve dhe as përmirësimin e shëndetit të duhanpirësve. Siç e tregon qartë edhe rasti i Turqisë, këto politika jo vetëm që nuk ndihmojnë në qëllimin final që ato avokatojnë, që është ulja e numrit të duhanpirësve por përkundrazi: ato krijojnë efekt të kundër duke shkaktuar një shtim të numrit të duhanpirësve duke mos patur akses drejt alternativave më të mira.

Lexo: Teknologjia kundër duhanpirjes pasive

Vetë industria e duhanit ka qenë e angazhuar gjatë viteve të fundit për të sjellë në jetë alternativa me risk të reduktuar karshi cigareve tradicionale. Ndonëse politikat kundër duhanpirjes janë themeluar dekada më parë, përsëri 1,1 miliardë pinë duhan, një tjetër provë e qartë se këto politika nuk bëhen për t’i ardhur në ndihmë shëndetit.

Ekspertë të shëndetit publik nga e gjithë bota po propozojnë që të lehtësohet aksesi ndaj alternativave si cigaret elektronike ose më së fundmi, pajisjet me ngrohje, për njerëzit që përndryshe do të vazhdonin të pinin cigare duke i shkaktuar dëm të mëtejshëm shëndetit të tyre dhe të të afërmve.

Përballë shembullit të dështimit të Turqisë, qëndron suksesi i vërtetë i Japonisë, një shtet i cili mban një qasje mendjehapur ndaj alternativave pa tym. Që nga 2015-a kur produktet me ngrohje u prezantuan për herë të parë atje, rënia e shitjes së cigareve në Japoni është rreth 10% çdo vit, një shifër e cila për shtetet me politika të financuara nga Bloomberg-u, akoma duket shumë e largët.

Lexoni artikullin e Michelle Mintos për CEI Këtu

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0