Ekspertja: Mos u përpiq të dukesh “cool” në punë, nuk do të kesh ndikim - Business Magazine Albania

Ekspertja: Mos u përpiq të dukesh “cool” në punë, nuk do të kesh ndikim

Mos u përpiq të dukesh “cool” në punë, thotë ekspertja

Nëse dëshiron të dallohesh në punë, hiq dorë nga përpjekja për të vepruar “cool” para kolegëve, thotë ekspertja e punës Henna Pryor. Në vend që të përpiqesh të kontrollosh perceptimin e të tjerëve për ty, përqendrohu tek ndërtimi i besueshmërisë dhe lidhjeve, dhe tek shtimi i vlerës në vendin tënd të punës, qoftë duke marrë shënime gjatë një takimi apo duke ndihmuar një koleg me një prezantim, thekson Pryor, themeluese dhe CEO e firmës së trajnimit në lidership Pryority Group me bazë në Filadelfia.“Harta jote personale për suksesin në karrierë varet shumë nga fushat për të cilat je entuziast dhe nga pikat e tua të forta natyrore,” thotë ajo.

Veçanërisht punonjësit e rinj shpesh përpiqen të imitojnë kolegët popullorë ose personat në LinkedIn që marrin shumë pëlqime. Por, sipas Pryor, më mirë është të investosh atë kohë për të ndërtuar marrëdhënie dhe për të zhvilluar forcat e tua. “Nëse fiksohesh pas dikujt që e vendos në piedestal dhe ndjek rrugën e tij/saj… kjo do të të çojë vetëm deri diku,” shpjegon ajo. “Ndiq pasionet dhe pikat e tua të forta, jo një objektiv të lëvizshëm të të qenit ‘cool’.” Sipas saj, përpjekja për t’u dukur “cool” sjell edhe një problem tjetër: nuk tregon domosdoshmërisht se je punonjës kompetent dhe i lehtë për t’u bashkëpunuar. Një studim i qershorit 2025 mbi marketingun tregoi se “njerëzit e mirë” perceptohen si më të qetë, më të ndërgjegjshëm, më të këndshëm dhe më të sigurt krahasuar me ata që përpiqen të duken “cool”.

Lexo edhe: Migena Agaraj: Nga rrënjët në Fier te ura globale në New York

Mënyra më e mirë për të lidhur ura me kolegët është të jesh autentik, të sillesh natyrshëm, pa u shqetësuar çfarë mendojnë të tjerët,  dhe të kërkosh ndihmë kur të nevojitet, sugjeron Pryor. Kërkimi i një ndihme ose një favore nga kolegët mund të thyejë akullin dhe të hapë derën për bashkëpunim. Edhe kërkimi i mendimit të një kolegu mund të sinjalizojë se dëshiron të mësosh prej tij dhe të ndërtosh besim. “Sa herë që dëgjon, i bën një shërbim vetes. Po i tregon personit tjetër se je aty,” tha eksperti i komunikimit Matt Abrahams për CNBC Make It në shtator 2024. “Kur e bën këtë, pyetja jote duket më shumë si një ftesë për të bashkëpunuar dhe zgjidhja e problemit bashkë forcon marrëdhënien në afatgjatë.” Nëse të duket e vështirë të kërkosh ndihmë për një projekt të madh, shfrytëzo mundësitë e vogla,  qoftë në ashensor apo me një mesazh zanor në Slack, për të krijuar raport me kolegët, sugjeron Pryor.

Ironia e “cool”-it të vërtetë

Ironikisht, kujdesi kryesor për njerëzit rreth teje dhe për cilësinë e punës suaj, mund të të bëjë të dukesh më “cool” pa asnjë përpjekje, shton ajo: “Vija ndarëse mes të qenit ‘cringe’ dhe ‘cool’ është pronësia… pra të mos të interesojë nëse të tjerët miratojnë zgjedhjet e tua.”

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0