Ekonomiksi sekret i festave me VIP-a - Business Magazine Albania

Ekonomiksi sekret i festave me VIP-a

Ashley Mears – Burra të veshur mirë të rrethuar nga vajza të bukura, duke derdhur kot shampanja që kushtojnë 2.000 dollarë për shishe. Skena që i kemi parë në Instagram dhe në revista. Kjo është elita e re, e dalë nga çrregullimet e sistemit financiar perëndimor dhe kapitalizmit global. Njësoj si aristokratët dhe kapitalistët e dikurshëm, të shpërndarë në të gjithë botën.

Një grup i vogël oligarkësh, menaxherë të fondeve mbrojtëse të Nju Jorkut dhe investitorë të Silicon Valley, mbrojnë të gjithë rrjetin botëror të klubeve të natës, të cilët kanë klientelë të ngjashme.  Pandemia i ndaloi përkohësisht këto festa, por këta njerëz të karantinuar në shtëpi të mëdha dhe luksoze, janë gati për të festuar sërish.

Tiparet e këtyre festave janë të njohur edhe për njerëzit jo-vip. Mollëza këndore, këpucë Louboutin dhe lagie  me shampanjë. Ajo çfarë njerëzit e thjeshtë nuk kuptojnë është se, në fakt braktisja e këtyre festave ekstravagante është e planifikuar me përpikmëri. Duhet një ekonomi e fshehur me kujdes, një ndërthurje komplekse e bukurisë dhe statusit, për të krijuar atmosferën e një nate ku dikush do të shpenzojnë 10.000 dollarë për alkool.  Valuta e një nate të tillë  janë vajzat e reja.

Unë shkova prapa skenave të kësaj bote midis 2010 dhe 2014, duke u përpjekur të përcaktoja se si funksiononte. Meqenëse isha modele para se të bëhesha sociologe, isha në gjendje të hyja në zona që përjashtojnë pamëshirshëm çdo grua që nuk përputhet me një lloj të caktuar trupi. Bisedova me gratë e reja që rrethonin milionerët dhe kuptova se, pavarësisht nëse e pranonin apo jo plotësisht, ata po menaxhoheshin: brenda dhe jashtë klubeve të natës. Gratë në këtë botë po jetonin në një teatër të shkruar me kujdes, i cili krijoi vlerë të vërtetë financiare për burrat-promovues që krijuan skenën, pronarët e klubeve të natës që grumbulluan faturat e barit, miliarderët e çmendur që përdorën mjedisin për t’u krijuar. Motivimi i grave ishte më i vështirë për t’u përcaktuar. Por çdo natë ata visheshin me taka dhe shkonin në klube. Shfaqja duhej të vazhdonte.

Dre ishte një menaxher 38-vjecar i cili stimulonte miliarderët të dilnin netëve nëpër klube e të harxhonin shuma marramendëse.  Ai kishte karizëm, njihet dhe botën e vip-ave sepse më herët kishte punuar me muzikantë, por çfarë ai bënte  më mirë ishte të sillte modele në festa, deri në 5. Dre më mësoi sistemin ekonomik të një nate të tillë. Ai ngjante ndonjëherë me një tutor, por Dre se pranon këtë gjë ndonëse disa nga miliarderët kanë kryer marrëdhënie me vajzat. Në thelb nuk ishte kjo ideja me rëndësi. Thelbi ishte krijimi i kushteve që miliarderët të shpenzojnë para. Klienti përfundimtar i Dre ishte pronari i klubit, i cili e transformoi të gjithë fenomenin në fitim të tijin,  duke fryrë çmimin e alkoolit që ata blenë deri në 1.000%. Këtu përfshihej edhe kosto për vajzat, pasi miliarderët nuk donin që t’i sillnin vetë ato. Ata po paguanin për iluzionin e spontanitetit.

Klubet i dhanë Dre dhe promovuesve të tjerë një tarifë nate për të sjellë dikë, pothuajse gjithmonë një burrë, i gatshëm të rezervonte një tryezë dhe të blinte shishe verë. Klubet zakonisht i japin promovuesit një ulje të faturës së barit gjithashtu, rreth 10-20%. Nuk ishin saktësisht para të thjeshta – marrëdhënia paternaliste midis promovuesve dhe modeleve përfshin shumë tarifa taksash, ushqime dhe dhurata, që arrijnë në qindra dollarë në ditë, dhe klubet janë shumë të ngadaltë në përpunimin e pagesave. Por në një vit të mirë, Dre mori në shtëpi 200.000 dollarë.

Konsumatorët thërrisnin Dre kur donin të kalonin një kohë të mirë në aspektin praktik, një tryezë të garantuar në klubin më të lezetshëm, të rrethuar nga gratë me pamjen më të mirë  dhe ai donte që ata të mendonin për të si një mik. Ai ishte gjithmonë në kërkim të njerëzve të pasur për të shtuar kontaktet e tij telefonike, ose, më mirë akoma, një “balenë”. Balenat, burra të gatshëm për të hequr para në dorë nga një kasaforta e shtëpisë brenda një nate, ishin çmimi më i kërkuar i ekonomisë së klubeve të natës vip. Gjatë kohës sime në skenë, Jho Low, një financier Malajzian, ishte peshku më i madh i të gjithëve (Interpoli më vonë lëshoi ​​një njoftim të kuq për rolin e tij të supozuar në një mashtrim shumë miliardë dollarësh.)Ai shpenzon 1 milion dollarë kudo që shkon.

Nëse do të pyesnit shumicën e njerëzve se çfarë i bën burrat të shpenzojnë mijëra dollarë për alkool në një natë të vetme, përgjigjja ndoshta do të duket e thjeshtë. Njerëzve të pasur u pëlqen të duken dhe nuk kujdesen për humbjen e parave. Por edhe në mesin e shumë të pasurve ka tabu rreth shpenzimeve falas. Njerëzit që intervistova, të cilët frekuentonin bare të tilla dhe shpenzonin këto shuma të mëdha, shpesh përdornin të njëjtat fjalë për të përshkruar ritualet e ekstravagancës së klubeve të natës: “qesharake”, “budallaqe”, “humbje” dhe “të çmendur”. Për alkiminë me të cilën paratë kthehen në status, për t’i bindur njerëzit të thyejnë këto tabu, me fjalë të tjera,  duhej të kishte auditorin e duhur. Dhe kjo është arsyeja pse modelet duhej të ishin atje.

Një promovuese më shpjegoi efektin e këtyre grave. “Një model është një model. Ajo shkon në një klub, dhe ajo është, si një elektrik dore”. Për të arritur këtë efekt, gratë e sjella nga promovuesit ose duhej të ishin modele ose të kishin atribute të ngjashme fizike: bukurinë, gjatësinë dhe hollësinë. Jo-modelet me pamjen e duhur ndonjëherë ishin pjesë e rrethimit, por ato qëndronin një nivel më poshtë në sistemin e kastave, të referuara si “civilë të mirë”. Për dallim nga kamerierët, të cilat prireshin të ishin më shumë vullnetare, puna e grave që promovuesit sillnin nuk ishte kryesisht për të tërhequr fantazitë seksuale të meshkujve, por për të përfaqësuar versionin më motivues të feminitetit. Promovuesit më thanë me gjithë seriozitetin se lejimi i grave që ishin thjesht të holla dhe jo të holla mund të dëmtonte vërtet reputacionin e një klubi.

Ndryshe nga pronarët dhe promovuesit e klubeve, gratë e reja nuk po merrnin para për punën e tyre. Ata me të cilët fola kishin ndjesi të këqija nëse do të shkëputeshin nga një aktivitet i tillë, duke i përshkruar gratë që kërkonin të fitonin para nga tërheqja e tyre duke e fiksuar një të dashur të pasur si “zuskë” ose “kurva”. Pra, pse ata ndoqën promovuesit si Dre në klube, natë pas nate? Edhe pasi jetova mes tyre për muaj të tërë, mu desh kohë ta merrja vesh atë.

Përfitimet ishin qartë pjesë e përgjigjes. Gratë morën ushqime falas (megjithëse vetëm kur klientët dhe promovuesit kishin dëshirë të hanin), shampanjë falas dhe hyrje falas në klubet më të lezetshme me dj -të më të mirë. Modelingu paguan mirë në krye, por jo për pjesën më të madhe të atyre në pasarelë. Shumë prej tyre ishin nga vendet më të varfra si Republika Çeke dhe Brazili, dhe nuk kishin fonde për të paguar vetë për një mënyrë jetese elitare.

Një nga përfitimet më joshëse ishte udhëtimi vjetor në Miami. Çdo verë, turistët e pasur të Nju Jorkut zhvendosen në bregdetin e Floridës, ku klubet e Nju Jorkut kanë degë satelitore. Promovuesit në përgjithësi do të paguajnë për udhëtimin dhe akomodimin e modeleve. Unë shkova një verë si pjesë e rrethit të një promovuesi për të vëzhguar skenën dhe takova Katia, një modele 20-vjeçare ukrainase, e cila dukej se po lulëzonte në këtë aktivitet.

Ne pinim kafe bashkë dhe telefoni i saj gumëzhinte, sidomos mbrëmjeve, nga mesazhet e promovuesëve që donin ta merrnin në klubet e natës. Ajo nuk ndihej në presion për të bërë seks me njeri, por nëse ajo donte mund të shkonte lirisht.“Shkoja, vallëzoja, qeshja dhe urreja jetën time në të njëjtën kohë.”

Katia mori atë që mundi nga vendi i ngjarjes: seksi me një promovues, pirja e duhanit në plazh, ngrënia në restorante të mrekullueshme dhe eksitimi për të parë se ku do t’i ​​çonte nata. Megjithatë, ajo nuk mund të largohej thjesht nga një klub nëse nuk po argëtohej, ose kur këmbët e saj dhembnin nga takat që promovuesi e bëri të vishej. Ajo mbante një kartë krediti të vendosur në pjesën e pasme të telefonit të saj për raste urgjente, por ajo nuk kishte shumë para, kështu që ajo mbështetej në promovuesit për të lëvizur. Katia shikoi pas në përvojën si një përvojë jashtëzakonisht pozitive. “Ishte e mahnitshme, apo jo?”

Realiteti është se promovuesit menaxhojnë punën e grave të reja. Ata i rekrutojnë, kontrollojnë dhe disiplinojnë ato. Teorikisht gratë janë të lira të vijnë dhe të shkojnë si të duan, por duhet të marrin leje nëse duan të lirohen me kusht për një natë jashtë.

Këtë e përjetova vetë kur u përpoqa të largohesha herët nga një darkë që një promovues i kthyer në pronar klubi kishte organizuar për një klient. “Ua, ua, ua. Po bëni një drekë dhe drekë? … Nuk mund të largohesh. Të paktën ju duhet të qëndroni për ëmbëlsirë dhe kafe.  Sigurisht, nuk duhet të paguani, por duhet të qëndroni deri në fund. Dhe është Nju Jorku, e dini, kështu që atëherë duhet të zbresësh poshtë, të pish diçka, të qëndrosh pak. ”

Ironikisht, pozicioni i promovuesve në ekosistemin vip ishte më afër me atë të grave të reja që ata menaxhuan se kushdo tjetër, megjithëse pakkush dukej se e kuptonte. Ashtu si gratë, shumica e promovuesve ëndërronin të bashkoheshin me klubin e super të pasurve që ata rrethonin, por ata përfundimisht u përjashtuan nga paratë dhe statusi. Ata vetëm mund të pretendonin se i përkisnin.

Dre ishte i bindur se lidhjet e tij me elitën do t’i sillnin përfundimisht një marrëveshje biznesi të madhe. Çdo natë jashtë me to, çdo drekë, sillte lajme për një nga këto projekte pothuajse të përfunduara: kompaninë e limuzinës, prodhimin e filmit, shfaqjen televizive dhe, natyrisht, karrierën e tij muzikore, e cila ishte gjithnjë në prag të fillimit. Një muaj ai pretendoi se ishte duke rritur kapitalin për një firmë teknologjike për shkak të qasjes së tij në kaq shumë miliarderë dhe investitorë. Në tjetrin, ai ishte në diskutime për një marrëveshje serbe të Telekomit. Por këto nuk arritën kurrë në asgjë. Klientët ishin të lumtur ta thërrisnin kur donin të dilnin, por kjo nuk do të thoshte se e merrnin seriozisht si partner biznesi.

Megjithatë, vizioni i Dre për të ardhmen nuk u zbeh kurrë. “Kur mendoj se nga kam ardhur, dhe tani do të bëhem milioner,” tha ai. “Është ëndrra amerikane, historia ime.”

THE ECONOMIST

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0