Edhe puna ka limit! Elon Musk është i lodhur nga rutina e tij


“Burning out” është një ndjesi që Musk e ka përjetuar gjatë gjithë viteve të punës së tij. Në Gusht të vitit 2018 ai tha për The New York Times se ka punuar edhe 120 orë në javë. 

Kjo është rreth tre herë më shumë se mesatarja kombëtare e javës së punës në sektorin privat prej 34.4 orësh, sipas Byrosë së Statistikave të Punës. Ekspertët mendojnë se kjo është një lloj etike pune e rrezikshme.

“Ka patur raste kur unë nuk jam larguar nga fabrika për tre apo katër ditë”, thotë CEO i Tesla dhe SpaceX. “Kjo më ka penguar të takoj fëmijët dhe miqtë”.

Silicon Valley duket sikur e lartëson punën me orar të zgjatur, por sipas Musk, kjo formë i ka marrë shumë kohë nga jeta e tij. Ai ka treguar se thuajse çdo ditëlindje e ka kaluar në punë dhe nuk ka marrë pushime verore që prej vitit 2001. Përveç kësaj, ai ka edhe probleme me gjumin: “Ndonjëherë gjumi është thjesht një zgjedhje”, thotë Musk.

CEO i dy kompanive të mëdha, njihet për rutinën e tij intensive. Kohë më parë, Inc ka shkruar se si CEO, Musk injoron shumë telefonata, nuk ngec me email-e të pafundme dhe e ndan gjithë ditën e tij në 5 intervale. Gjithsesi, ai kalon 120 orë në javë në kompaninë e tij.

Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, puna me orar të zgjatur është e lidhur me çdo gjë, nga sëmundjet kardiovaskulare te kanceri.

Tendenca për të punuar shumë njihet si një “traditë” e amerikanëve. Ndërsa vdekjet nga puna e tepërt janë një problem i pranishëm në Japoni, ndryshe e njohur si karoshi. Kjo epidemi e ka shtyrë qeverinë japoneze të bëjë hapa për të mbrojtur qytetarët nga puna me orar të zgjatur.

Të punosh shumë nuk është vetëm e papërshtatshme për familjen tuaj apo një veprim që nxitet nga mendimi i kolegëve, por është e rrezikshme për shëndetin tuaj.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale