Edhe puna ka limit! Elon Musk është i lodhur nga rutina e tij

Edhe puna ka limit! Elon Musk është i lodhur nga rutina e tij


“Burning out” është një ndjesi që Musk e ka përjetuar gjatë gjithë viteve të punës së tij. Në Gusht të vitit 2018 ai tha për The New York Times se ka punuar edhe 120 orë në javë. 

Kjo është rreth tre herë më shumë se mesatarja kombëtare e javës së punës në sektorin privat prej 34.4 orësh, sipas Byrosë së Statistikave të Punës. Ekspertët mendojnë se kjo është një lloj etike pune e rrezikshme.

“Ka patur raste kur unë nuk jam larguar nga fabrika për tre apo katër ditë”, thotë CEO i Tesla dhe SpaceX. “Kjo më ka penguar të takoj fëmijët dhe miqtë”.

Silicon Valley duket sikur e lartëson punën me orar të zgjatur, por sipas Musk, kjo formë i ka marrë shumë kohë nga jeta e tij. Ai ka treguar se thuajse çdo ditëlindje e ka kaluar në punë dhe nuk ka marrë pushime verore që prej vitit 2001. Përveç kësaj, ai ka edhe probleme me gjumin: “Ndonjëherë gjumi është thjesht një zgjedhje”, thotë Musk.

CEO i dy kompanive të mëdha, njihet për rutinën e tij intensive. Kohë më parë, Inc ka shkruar se si CEO, Musk injoron shumë telefonata, nuk ngec me email-e të pafundme dhe e ndan gjithë ditën e tij në 5 intervale. Gjithsesi, ai kalon 120 orë në javë në kompaninë e tij.

Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, puna me orar të zgjatur është e lidhur me çdo gjë, nga sëmundjet kardiovaskulare te kanceri.

Tendenca për të punuar shumë njihet si një “traditë” e amerikanëve. Ndërsa vdekjet nga puna e tepërt janë një problem i pranishëm në Japoni, ndryshe e njohur si karoshi. Kjo epidemi e ka shtyrë qeverinë japoneze të bëjë hapa për të mbrojtur qytetarët nga puna me orar të zgjatur.

Të punosh shumë nuk është vetëm e papërshtatshme për familjen tuaj apo një veprim që nxitet nga mendimi i kolegëve, por është e rrezikshme për shëndetin tuaj.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0