“E Kuqe, E Bardhë & Blu”, motivet patriotike të marketerëve që po lulëzojnë këtë vit


Coca-Cola‘ është brandi më i fundit që vishet me ‘Lavdinë e Vjetër Amerikane’. Gjigandi i pijeve ‘soft’ ka filluar shitjen e limituar të kanaçeve me ngjyrat e flamurit amerikan: e kuqe, e bardhë dhe blu, kanaçe e cila do të jetë e gatshme për t’u shitur nëpër dyqanet e ushqimoreve nga 4 Korriku.

e-kuqe-e-bardhë-blu-motive-patriotike-businessmag

“I’m proud to be an American” është shprehja patriotike e cila do të shfaqet gjithashtu në dizajnin e kanaçeve. Kjo është pjesë e programit “Share a Coke and a Song” që u lançua në Prill dhe përfshin vendosjen e më shumë se 70 këngëve popullore në kanaçe dhe shishe.

Kanaçja me flamurin amerikan vjen në nder të partneritetit të gjatë midis ‘Coca-Cola’ dhe United Service Organization, i cili shënon 75-vjetorin e tij. Marka do të inkurajojë fansat që t’i bashkohen fushatës “Campaign to Connect” e cila përfshin dërgimin e mesazheve të falenderimit anëtarëve të USO në të gjithë globin.

Ndërsa marketingu patriotik ka qenë pjesë e shumë brandeve, përdorimi i paketimit me motive të tilla më shumë se kurrë ka qenë në rritje këtë vit, duke qenë edhe në një vit Olimpik.

Burnett’s Vodka‘ lançoi një version “USA Party”. Smirnoff sapo ka anonçuar një version të quajtur “Red, White & Berry”. ‘Keystone Light’ e ‘MillerCoors’ është duke promovuar programin “Stone Splanged Summer” që përfshin paketimin me motivet patriotike gjithashtu. ‘Skittles‘ është duke shitur “America Mix” me Skittles të kuq, të bardhë dhe blu. ‘Hershey‘ ka ndryshuar gërmëzimin e argjendtë në paketimin e çokollatave të saj me qumësht, i pari ndryshim në gërmëzim që prej 122 viteve, në të kuq, bardhë dhe blu.

 

/Ad Age

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale