"E Kuqe, E Bardhë & Blu", motivet patriotike të marketerëve që po lulëzojnë këtë vit - Business Magazine Albania

“E Kuqe, E Bardhë & Blu”, motivet patriotike të marketerëve që po lulëzojnë këtë vit


Coca-Cola‘ është brandi më i fundit që vishet me ‘Lavdinë e Vjetër Amerikane’. Gjigandi i pijeve ‘soft’ ka filluar shitjen e limituar të kanaçeve me ngjyrat e flamurit amerikan: e kuqe, e bardhë dhe blu, kanaçe e cila do të jetë e gatshme për t’u shitur nëpër dyqanet e ushqimoreve nga 4 Korriku.

e-kuqe-e-bardhë-blu-motive-patriotike-businessmag

“I’m proud to be an American” është shprehja patriotike e cila do të shfaqet gjithashtu në dizajnin e kanaçeve. Kjo është pjesë e programit “Share a Coke and a Song” që u lançua në Prill dhe përfshin vendosjen e më shumë se 70 këngëve popullore në kanaçe dhe shishe.

Kanaçja me flamurin amerikan vjen në nder të partneritetit të gjatë midis ‘Coca-Cola’ dhe United Service Organization, i cili shënon 75-vjetorin e tij. Marka do të inkurajojë fansat që t’i bashkohen fushatës “Campaign to Connect” e cila përfshin dërgimin e mesazheve të falenderimit anëtarëve të USO në të gjithë globin.

Ndërsa marketingu patriotik ka qenë pjesë e shumë brandeve, përdorimi i paketimit me motive të tilla më shumë se kurrë ka qenë në rritje këtë vit, duke qenë edhe në një vit Olimpik.

Burnett’s Vodka‘ lançoi një version “USA Party”. Smirnoff sapo ka anonçuar një version të quajtur “Red, White & Berry”. ‘Keystone Light’ e ‘MillerCoors’ është duke promovuar programin “Stone Splanged Summer” që përfshin paketimin me motivet patriotike gjithashtu. ‘Skittles‘ është duke shitur “America Mix” me Skittles të kuq, të bardhë dhe blu. ‘Hershey‘ ka ndryshuar gërmëzimin e argjendtë në paketimin e çokollatave të saj me qumësht, i pari ndryshim në gërmëzim që prej 122 viteve, në të kuq, bardhë dhe blu.

 

/Ad Age

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0