E-COMMERCE NE FOKUSIN E DONATORËVE - Business Magazine Albania

E-COMMERCE NE FOKUSIN E DONATORËVE

E-COMMERCE

Shoqata Shqiptare e Tregtisë Elektronike (AECA), organizoi me mbështetjen e USAID/IDG  tryezën e rrumbullakët me temë “Zhvillimi i Tregtisë Elektronike në shqipëri dhe nevoja për mbeshtetjen e Donatorëve”

Më 27 Prill, 2022, në ambjentet Hotel Xheko Imperial, Shoqata Shqiptare e Tregtisë Elektronike (AECA), organizoi me mbështetjen e USAID/IDG tryezën e rrumbullakët me temë “Zhvillimi i Tregtisë Elektronike në Shqipëri dhe nevoja për mbeshtetjen e Donatorëve”. Në këtë event ishin të ftuar të gjithë donatorët që ushtrojnë aktivitetin në Shqipëri kryesisht në fushat e digjitalizimit, teknologjisë e informacionit, lehtësimit të barriave të tregtise, inovacionit dhe sidomos tregtisë elektronike.

Në këtë tryezë të rrumbullakët ku morën pjesë përfaqësuesit e donatorëve më të rëndësishëm në vend si USAID/IDG, GIZ/ORF-FT, Delegacioni i BE, Banka Botërore, Helvetas, Risi Albania, Swiss Contact, BERZH, UNDP si dhe partnerë seriozë si ABSL Albania, Dhoma e Tregtisë e Industrisë Tiranë (CCI), Shoqata Shqiptare e Informacionit dhe Teknologjisë (AITA) u diskutua mbi mundësitë e bashkëpunimit dhe koordinimit të mbështetjes për një sektor aq të rëndësishëm dhe premtues të ekonomisë shqiptare sic është tregtia online.

Shoqata Shqiptare e Tregtisë Online (AECA), permblodhi per te pranishmit Plan-Veprimin e saj, i cili përfshin 12 tematika të rëndësishme që duhet të jenë në fokusin e zhvillimit të kësaj industrie në të ardhmen e afërt dhe afatmesme. Këto prioritete kanë në fokus kryesisht:
–        rritjen e ndërgjegjësimit dhe promovimin e shoqatës,
–        krijimin e një strategjie kombëtare të përbashkët zhvillimi për tregtinë online,
–        grumbullimin, analizimin dhe menaxhimin e të dhënave që kanë të bëjnë me shitjet online dhe industrinë e-commerce,
–        partneritetin dhe dialogun me institucionet publike,
–        lehtësimin dhe formalizimin e pagesave online,
–        rritjen e kapacitetit të kompanive dhe krijimi i eventeve të përbashkëta për tregtinë online.

Lexo: Enio Jaço, presidenti i AmCham: Bizneset kërkojnë zgjidhje për praktikat e prapambetura në Dogana, vijojnë të krijojnë padrejtësi për biznesin

Gjithashtu, drejtuesit e shoqatës AECA informuan pjesëmarrësit në lidhje projektet donatorët që ishin treguar mbështetës në fazën e krijimit dhe konsolidimit të shoqatës. Në vijim, anëtarët e Bordit Drejtues të AECA shprehën hapur fushat ku realisht kishte nevojë shumë herë më të madhe për mbështetje financiare dhe logjistike.

Perfaqësuesit e donatorëve prezent në takim përgezuan shoqatën AECA për nismën e krijimit dhe konsolidimit si një zë i unifikuar për mbrojtjen e interesave të biznesit e-commerce në vend dhe shtyrjen përpara të politikave zhvilluese në këtë sektor. Perfaqesuesit e USAID u shprehën të gatshëm të mbështesin zhvillimin e Partneritetin Publik Privat. GIZ garantoi mbështetjen për cështjet e Trust Mark, koordinimin e bashkëpunimit rajonal si dhe sensibilizimin e grupeve të interesit. Risi Albania do të vijojë mbështetjen në drejtim të krijimit të një produkti qe identifiko nevojat e sipërmarrjeve ne ecommerce.


#ecommerce

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0