Dove krijon shishet e reja të shampos për çdo lloj trupi dhe njerëzit po tallen me të - Business Magazine Albania

Dove krijon shishet e reja të shampos për çdo lloj trupi dhe njerëzit po tallen me të


Për 15 vite me rradhë, Dove ka drejtuar një fushatë marketingu të quajtur “Bukuria e Vërtet” (Real Beauty), më synimin që t’i nxiste njerëzit të mendonin ndryshe për konceptin e vërtet të bukurisë.

Fillimisht fushata është mirëpritur duke dhënë kontributin e saj në ndryshimin e asaj që quhet bukuri femërore.

Por lëvizja e rradhës nuk është përqafuar nga të gjithë.

Britani, Dove ka krijuar një linjë të quajtur “Shishet e Bukurisë së Vërtet” (Real Beauty Bottles) për të ‘ilustruar fuqinë e diversitetit të trupit’.

“Secila shishe, në sasi të limituar, përfaqëson masa dhe forma që kombinohen për të krijuar pamjen e çdo gruaje ,” tha kompania në një deklaratë. Shishet do të vijnë në gjashtë modele dhe nuk është e qartë nëse secila ka të njëjtën sasi të shampos së trupit.

Ideja e shisheve të reja përcjell më pak pozitivitet për trupin dhe është më shumë se sa e çuditshme sepse 1) Dove dëshiron që shishet t’i ngjajnë trupave njerëzorë, 2) pret që konsumatorët të duan shishet që duken si trupa dhe 3) mendon se shishet i ngjajnë me të vërtet me format e trupave për të gjithë.

/FastCompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0