Për 15 vite me rradhë, Dove ka drejtuar një fushatë marketingu të quajtur “Bukuria e Vërtet” (Real Beauty), më synimin që t’i nxiste njerëzit të mendonin ndryshe për konceptin e vërtet të bukurisë.
Fillimisht fushata është mirëpritur duke dhënë kontributin e saj në ndryshimin e asaj që quhet bukuri femërore.
Por lëvizja e rradhës nuk është përqafuar nga të gjithë.
Në Britani, Dove ka krijuar një linjë të quajtur “Shishet e Bukurisë së Vërtet” (Real Beauty Bottles) për të ‘ilustruar fuqinë e diversitetit të trupit’.
“Secila shishe, në sasi të limituar, përfaqëson masa dhe forma që kombinohen për të krijuar pamjen e çdo gruaje ,” tha kompania në një deklaratë. Shishet do të vijnë në gjashtë modele dhe nuk është e qartë nëse secila ka të njëjtën sasi të shampos së trupit.
Ideja e shisheve të reja përcjell më pak pozitivitet për trupin dhe është më shumë se sa e çuditshme sepse 1) Dove dëshiron që shishet t’i ngjajnë trupave njerëzorë, 2) pret që konsumatorët të duan shishet që duken si trupa dhe 3) mendon se shishet i ngjajnë me të vërtet me format e trupave për të gjithë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.