Dogecoin, forcon vlerën e vet me 20% - Business Magazine Albania

Dogecoin, forcon vlerën e vet me 20%

Dogecoin po fluturon përsëri të Mërkurën, duke u rritur 20% ndërsa kriptovaluta vazhdon të përfitojë nga tregtia spekulative. Monedha dixhitale e bazuar në një meme të Shiba Inu tregtohet për më pak se 68 cent,. Ai thyen mbi 50 cent për aksion për herë të parë.

Dogecoin filloi si një shaka në 2013, në një kohë kur bumi i kriptovalutave ishte në fillimet e tij. Doge ka rifituar popullaritetin, dukshëm i nxitur nga vëmendja e miliarderëve si Musk dhe Mark Cuban dhe aksesi i lehtë përmes aplikacionit të tregtisë së lirë Robinhood.

Firma e Crytpo Coinbase e rendit Dogecoin me një vlerë tregu prej 87 miliardë dollarësh, bazuar në një shumëzim të thjeshtë të çmimit dhe monedhave të krijuara. Kjo është më e lartë, në letër, sesa kufiri i tregut të Coinbase të tregtuar publikisht prej rreth 56 miliardë dollarësh.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0