Disa të rinj po zgjedhin të mos jenë prindër. Paratë janë një arsye kryesore, thonë shumica! - Business Magazine Albania

Disa të rinj po zgjedhin të mos jenë prindër. Paratë janë një arsye kryesore, thonë shumica!

Financa

Rritja e fëmijëve ka kosto. Sigurisht, shumë besojnë se të mirat janë shumë më të mëdha se kostoja financiare. Megjithatë, të tjerët po zgjedhin një jetë pa fëmijë.

Tani, gati një e katërta, ose 23%, e mijëvjeçarëve dhe Gjenerata Zers nuk planifikojnë të bëhen prindër, kryesisht për arsye financiare, sipas një indeksi të ri të shpenzimeve dhe kursimeve të konsumatorëve nga MassMutual.

Një mënyrë jetese e njohur zakonisht si “DINK”, të ardhura të dyfishta pa fëmijë, po bëhet gjithnjë e më e spikatur.

“Me stresin e sotëm financiar, është e kuptueshme pse ka një prirje në rritje mes të rinjve për t’i dhënë përparësi sigurisë financiare sesa prindërimit,” tha Paul LaPiana, një planifikues financiar i certifikuar.

“Ky ndryshim pasqyron një kuptim më të gjerë të rëndësisë së stabilitetit financiar dhe pavarësisë në arritjen e qëllimeve afatgjata që çdo brez duhet të marrë parasysh”, tha LaPiana.

Preferenca për lirinë financiare dhe pamundësia për të përballuar fëmijët përmenden në mënyrë të barabartë nga 43% e brezave të rinj, zbuloi MassMutual. Sondazhi anketoi 1000 të rritur në korrik.

Gjatë dekadave, qëndrimet rreth martesës dhe prindërimit kanë ndryshuar. Që nga vitet 1970, pjesa e përgjithshme e të rriturve të martuar ka rënë dhe më pak çifte po bëjnë fëmijë, sipas një raporti të vitit 2023 nga Pew Research Center. Kohët e fundit, thonë ekspertët, kostoja e përgjithshme e jetesës është bërë një faktor kontribues në vendimet për të hequr dorë nga prindërimi.

Lexo edhe: Jo paratë, as fama: Një studim 85-vjeçar tregon se çfarë na bën më të lumtur

Pas një periudhe të zgjatur inflacioni të lartë, shumë njerëz sot ndihen të tensionuar nga  çmimet më të larta, veçanërisht për ushqimin, gazin dhe strehimin, dhe të rriturit e rinj po goditen rëndë. Kjo vjen edhe si pasojë e pagave të tyre të ulëta gjë që e bën më të vështirë kursimin për qëllime afatgjata, si blerja e një shtëpie dhe krijimi i një familjeje.

“Ka pasur një tronditje në shumë aspekte të jetës gjatë viteve të fundit,” tha Greg McBride, analisti kryesor financiar në Bankrate.com. “Kjo nuk frymëzon llojin e besimit të nevojshëm për të marrë vendime me pasoja të mëdha financiare.”

Më shumë se gjysma e mijëvjeçarëve dhe Gjeneral Zers thanë se i kanë vonuar planet për të pasur fëmijë dhe 86% përmendin financat si arsye kryesore, sipas një studimi tjetër të fundit të më shumë se 1000 mijëvjeçarëve dhe gjeneralit Zers nga BadCredit.org.

Shumica e të rriturve pa fëmijë thanë se mungesa e fëmijëve e ka bërë më të lehtë për ta që të përballojnë gjërat që duan dhe të jenë të suksesshëm në punën, ose karrierën e tyre.

Në të njëjtën kohë, sipas një analize të KPMG , “kriza e kujdesit për fëmijët, e cila po ziente para pandemisë, ka ardhur duke u rritur akoma edhe më shumë” . Ndërmjet viteve 1991 dhe 2024, kostot për kujdesin ndaj fëmijëve u rritën me gati dyfishin e ritmit të inflacionit të përgjithshëm.

“Nuk ka dyshim se prindërimi përballet me sfida të vërteta financiare,” tha Brett House, profesor i ekonomisë në Columbia Business School.

Por, prindërimi dhe kostot e lidhura me kujdesin ndaj fëmijëve nuk janë vetëm çështje financiare personale, shtoi ai. “Kostoja e kujdesit për fëmijët është me të vërtetë një çështje e rritjes ekonomike dhe produktivitetit gjithashtu”.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0