Dhoma Ekonomike e Gruas u kërkon institucioneve financiare të rrisin kreditimin për gratë - Business Magazine Albania

Dhoma Ekonomike e Gruas u kërkon institucioneve financiare të rrisin kreditimin për gratë

Dhoma Ekonomike e Gruas

Studimet tregojnë se gratë janë prekur më shumë nga pandemia, ndërkohë ato kanë më pak akses në financim, për shkak të hendekut të lartë gjinor në të ardhura.

Dhoma Ekonomike e Gruas, me pjesëmarrjen e rreth 100 grave sipërmarrëse në vend, zhvilloi forumin online “Gratë në Biznes në 2021”. Sfidat e gruas në biznes, ishin kryefjalë e këtij takimi, ku Dhoma theksoi nevojën e rritjes së financimit të grave në biznes.

Kryetarja e Dhomës Antolena Hako, tha se, ndër pengesat më të mëdha të grave është aksesi i ulët në shumë shërbime, përfshirë ato financiare. “Dhoma është e bindur se orientimi i parasë tek gruaja do të japë rezultate të dukshme dhe do të jetë produktive. Ndaj sugjerojmë programe grantesh për gratë, si dhe financim me interesa të ulëta. Kjo është një nevojë emergjente në kushtet e pandemisë, kur gratë rezultojnë të jenë prekur më shumë, sipas të gjitha studimeve”.

Sipas znj.Hako, “Vizioni i Dhomës është të krijojë kushte më të favorshme, ku gruaja ka më tepër mundësi dhe hapësirë për të punuar dhe dhënë kontributin e saj, duke krijuar kështu një shoqëri më të barabartë”.

Ministrja e Finanave Anila Denaj, tha në fjalën e saj se, duhet të synojmë barazi gjinore në të gjithë aktivitetet tona, duke theksuar se asnjë aktor nuk funksionon dot më vete, duke ftuar kështu për kontribut të përbashkët nga të gjitha palet.

Krijimi i kushteve paraprake për të pasur më shumë mundësi financimi, ishte një kërkesë e ngritur edhe nga z. Silvio Pedrazzi, drejtues i Bankës Intesa Sanpaolo në Shqipëri. Një nja prioritetet sipas tij duhet të jetë: Qeverisja dhe konsistenca, masat e ndërmarra. “Kam një sygjerim për
nivelin qeveritar. Duhet të vendosim disa politika për barazinë gjinore dhe t’i zbatojmë këto politika.    Ne mund të ndryshojmë menatlitetin përmes politikave të qeverisjes ne lidhje me bizneset. Ne do të rrisim portofolin e të gjitha biznesve që përfaqësohen nga gra”.

Një qasje pozitive ndaj grave në Shqipëri paraqiti zonja Elsa Hastad, ambasadore e Suedisë në vendin tonë. Ajo tha se, gruaja duhet të fuqizohet përmes financimit dhe rritjes së kapaciteteve të menaxhimit. Por vuri në dukje se, “Përfshirja e grave në biznes është rritur, por shifrat mbeten në nivele të ulëta vetëm 24,8% dhe pjesës më të madhe të tyre i duhen fonde. Prandaj, Suedia dhe Berzh janë në Shqipëri për të mbështetur gratë”.

Znj. Ardiola Hristic, Menaxhere e Programit të BERZH “Këshilla për Bizneset e Vogla” prezantoi arritjet dhe mundësitë e përfshirjës së këtij programi, duke sjellë shembuj konkretë të sipërmarrjeve të fuqizuara përmes këtij programi. Partner në këtë program është Banka Intesa San Paolo, përfaqësuesja e së cilës prezantoi kriteret e financimit.

Programet e mbështetjes nga Agjencia Shqiptare e Zhvillimit të Investimeve u prezantuan nga znj. Dilfirus Vrioni, Drejtore e Marketingut, Kërkim dhe Analizës pranë AIDA-s.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0