Dëshironi të shisni shtëpinë sa më shpejt? Ja me cilën ngjyrë duhet t'i lyeni dhomat - Business Magazine Albania

Dëshironi të shisni shtëpinë sa më shpejt? Ja me cilën ngjyrë duhet t’i lyeni dhomat


Mençuria konvencionale thotë se shtëpitë shiten më shumë më mirë kur ata janë të lyera me ngjyra neutrale si e bardhë, ngjyrë qumështi dhe bezhë. Por një studim i ri tregon se mund të jeni pak më të guximshëm në përzgjedhjen e ngjyrave. Muret e shtëpisë suaj në ngjyrë gri, të kaltër dhe madje nuanca të ngjyrës blu nënkuptojnë më shumë letra jeshile në xhepin tuaj kur shisni një shtëpi.

Një analizë e re për 32,000 foto të shtëpive të shitura nga faqja e pasurive të patundshme Zillow.com, ka treguar se nuancat e hapura të ngjyrës blu dhe vjollcë, sidomos në një tualet, lidhen me rritjen e vlerës së shtëpisë mesatarisht me 5,440 dollarë.

Nga ana tjetër, shtëpitë me tualete në ngjyrë të bardhë janë shitur mesatarisht 4,035 dollarë më pak sipas Zillow.”

Kuzhina dhe tualeti janë pikat kryesore për një blerës. Gjithsesi, tualetet janë më të standartizuar se kuzhinat, kështu që disa ngjyra të caktuara mund të ndryshojnë me të vërtet pamjen dhe ndjesinë e një hapësire,” thotë Kerrie Kelly, eksperte e dizajnit të shtëpive në Zillow. “Ngjyra e murit në kuzhinë është po aq e rëndësishme sa paisjet e kuzhinës, materiali dhe forma e banakut.”

Nuancat e ngjyrës blu gjithashtu rrisin vlerën e shtëpisë nëse aplikohen në dhomat e tjera. Shtëpitë me dhoma gjumi në ngjyrë të kaltër shiten mesatarisht 1,856 dollarë më shumë. Shtëpitë ku dhoma e ngrënies është në ngjyrë gri në blu, blu dhe blu e zënë, shiten mesatarisht 2,000 dollarë më shumë.

Ngjyra blu e hapur dhe tonet blu-gri në kuzhinë shoqërohen me një rritje në vlerën e një shtëpie prej rreth 1,800 dollarë. Por, këto trende mund të ndryshojnë shpejt. Vitin e kaluar rekomandohej një kuzhinë në ngjyrë të verdhë, ndërsa sot vlera e shtëpive ku kuzhina është e lyer me të verdhë ka rënë mesatarisht me 820 dollarë.

Pavarsisht ngjyrës, besohet se të paktën një ose dy dhoma të lyera me ngjyra ndikojnë në shitjen më të shpejtë të një shtëpie. Ky është një investim minimal që dhe vet ju mund ta bëni me një kovë boje.
“Shitësit duhet të zgjedhin ato ngjyra që e tërheqin sa më shumë audiencën,” sugjeron Kelly. “Sa më shumë sy të habitur, aq më shumë para në xhepin tuaj.”

/Time

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0