Dëshironi të shisni shtëpinë sa më shpejt? Ja me cilën ngjyrë duhet t'i lyeni dhomat - Business Magazine Albania

Dëshironi të shisni shtëpinë sa më shpejt? Ja me cilën ngjyrë duhet t’i lyeni dhomat


Mençuria konvencionale thotë se shtëpitë shiten më shumë më mirë kur ata janë të lyera me ngjyra neutrale si e bardhë, ngjyrë qumështi dhe bezhë. Por një studim i ri tregon se mund të jeni pak më të guximshëm në përzgjedhjen e ngjyrave. Muret e shtëpisë suaj në ngjyrë gri, të kaltër dhe madje nuanca të ngjyrës blu nënkuptojnë më shumë letra jeshile në xhepin tuaj kur shisni një shtëpi.

Një analizë e re për 32,000 foto të shtëpive të shitura nga faqja e pasurive të patundshme Zillow.com, ka treguar se nuancat e hapura të ngjyrës blu dhe vjollcë, sidomos në një tualet, lidhen me rritjen e vlerës së shtëpisë mesatarisht me 5,440 dollarë.

Nga ana tjetër, shtëpitë me tualete në ngjyrë të bardhë janë shitur mesatarisht 4,035 dollarë më pak sipas Zillow.”

Kuzhina dhe tualeti janë pikat kryesore për një blerës. Gjithsesi, tualetet janë më të standartizuar se kuzhinat, kështu që disa ngjyra të caktuara mund të ndryshojnë me të vërtet pamjen dhe ndjesinë e një hapësire,” thotë Kerrie Kelly, eksperte e dizajnit të shtëpive në Zillow. “Ngjyra e murit në kuzhinë është po aq e rëndësishme sa paisjet e kuzhinës, materiali dhe forma e banakut.”

Nuancat e ngjyrës blu gjithashtu rrisin vlerën e shtëpisë nëse aplikohen në dhomat e tjera. Shtëpitë me dhoma gjumi në ngjyrë të kaltër shiten mesatarisht 1,856 dollarë më shumë. Shtëpitë ku dhoma e ngrënies është në ngjyrë gri në blu, blu dhe blu e zënë, shiten mesatarisht 2,000 dollarë më shumë.

Ngjyra blu e hapur dhe tonet blu-gri në kuzhinë shoqërohen me një rritje në vlerën e një shtëpie prej rreth 1,800 dollarë. Por, këto trende mund të ndryshojnë shpejt. Vitin e kaluar rekomandohej një kuzhinë në ngjyrë të verdhë, ndërsa sot vlera e shtëpive ku kuzhina është e lyer me të verdhë ka rënë mesatarisht me 820 dollarë.

Pavarsisht ngjyrës, besohet se të paktën një ose dy dhoma të lyera me ngjyra ndikojnë në shitjen më të shpejtë të një shtëpie. Ky është një investim minimal që dhe vet ju mund ta bëni me një kovë boje.
“Shitësit duhet të zgjedhin ato ngjyra që e tërheqin sa më shumë audiencën,” sugjeron Kelly. “Sa më shumë sy të habitur, aq më shumë para në xhepin tuaj.”

/Time

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0